מה עושה מורה פרטי לgmat?

22 אוק

התפקיד של מורה פרטי לgmat הוא לחזק את החולשות של התלמידים ולעזור להם לחדד עוד יותר את החוזקות שלהם. העיקרון הזה אולי נשמע פשוט כי הוא משותף לתפקידים של מורים פרטיים בכל התחומים, אך במבחנים מהסוג של gmat יש לו ערך מוסף. בין היתר, צריך לזכור שהמבחן עצמו נוטה להיות מסובך, קשה ומלחיץ ולכן רק נבחנים שיודעים לחלק בצורה נכונה את המשאבים שלהם מסוגלים להתמודד איתו על הצד הטוב ביותר.

במילים אחרות, התפקיד של מורה פרטי לgmat מעט שונה בהשוואה לתפקידים של מורים פרטיים אחרים. בעוד מורים פרטיים מתמקדים במישור הדידקטי של הענקת הידע או של למידה משמעותית, אצל מורה פרטי לgmat הדגש הוא גם על הטכניקה ועל התוצאות. מבחינת המורה הפרטי ועבור כל מי שמגיע אליו, היכולות של המורה עצמו נמדדות בתוצאה הסופית ובציון של המבחן.

היתרונות של למידה למבחן gmat עם מורה פרטי

מורה פרטי לgmat שיודע לבצע את התפקיד שלו על הצד הטוב ביותר מציע יתרונות רבים ביחס לאפשרויות לימוד אחרות. כך למשל קורס הכנה סטנדרטי לgmat נוגע בנושאים השונים שמופיעים במבחן, אך אין בו שום סוג של יחס אישי. כאשר הסטודנטים לא מקבלים יחס אישי בזמן ההכנה שלהם לקראת מבחן gmat, יש סיכוי הרבה יותר נמוך לכך שהם ימצו את הפוטנציאל או יידעו כיצד להתמודד עם הקשיים שיעלו במהלכו.

מלבד העניין של יחס אישי, מורה פרטי לgmat מכיר מקרוב את הנבחן והוא יכול לענות לו על שאלות ועל בעיות. כאשר המורה מלווה את התלמיד לאורך זמן, יש סיכוי גבוה שהוא יידע להכווין אותו לטכניקה המתאימה עבורו ולשפר יחד איתו את ההתמודדות.

כתיבת תגובה