שוקלת בצק וגם חותכת? יש דבר כזה

20 יול

מוצר מהסוג של חותכת-שוקלת למעשה מרכז סוגים שונים של פעולות באותה מכונה. קודם כל, את המכונה הזו ניתן להשיג בדגם הידראולי שבו אין צורך במערכת סיכוך בשמן. שנית, המכונה מאפשרת חיתוך מהיר של בצק שתפח. בזכות היכולות הללו של המערכת, ניתן לכוון את לחץ האוויר בתא השקילה בצורה מדויקת לצרכים של בעלי קונדיטוריות ומאפיות ולהקל משמעותית על העבודה של הצוות.

חוץ מזה, כדאי להתעניין באפשרות של מכונה שמרכזת גם את הפעולות של שוקלת בצק וגם את הפעולות של חותכת בצק על מנת לחסוך בהוצאות. כאשר משתמשים באותה מכונה בשביל לבצע כמה פעולות שונות, לא צריך לשלם על כל מכונה בנפרד. אם מכניסים למשוואה את העובדה שניתן גם להזמין את המכונה עם חגורה קדמית או צידית, מבינים מדוע זהו פתרון אפקטיבי עבור כל המאפיות ובתי העסק מתחום ההסעדה והקונדיטוריה.

איך בוחרים שוקלת בצק?

הבעיה היחידה היא שלא כל מי שעובד בקונדיטוריה גם יודע לאיזה פרמטרים להתייחס על מנת לבחור שוקלת בצק. בשביל לבחור את המוצר המתאים, צריך למשל להגדיר מראש את ההספק הרצוי. במסגרת הגדרת ההספק הרצוי, מחליטים כמה כדורי בצק רוצים לחתוך ומה אמור להיות כל המשקל שלהם.

במילים אחרות, התפקיד של שוקלת בצק הוא להשלים את הפעולה עבור אנשי המקצוע של קונדיטוריות ומאפיות – אך היא לא יכולה להחליף את האחריות שלהם.

בשורה התחתונה, האחריות על השימוש במכונה מוטלת על העובדים בקונדיטוריה. אם בכל זאת רוצים ליהנות מהיתרונות של שוקלת בצק אבל לא להסתכן בכמויות לא נכונות, צריך לבדוק את המפרט הטכני של המכונה ולוודא שהוא עולה בקנה אחד עם שיטת העבודה הקיימת.

כתיבת תגובה