הבדלים בין דגמים של ארונות הזזה

8 דצמ

השוואה בין סוגים שונים של ארונות הזזה מגלה הבדלים רבים בין הדגמים הנפוצים. בראש ובראשונה, יש הבדל בין ארון שבו יש 2 דלתות הזזה בלבד לבין ארון שבו יש 3 או אפילו 4 דלתות הזזה. כמובן שלא תמיד מספר גדול של דלתות הזזה מוכיח את עצמו, אבל זה בהחלט פקטור שכדאי להתייחס אליו. אם מביאים בחשבון את מספר דלתות ההזזה, ניתן להסיק מכך לגבי המאפיינים המיוחדים של כל דגם או אפילו לגבי מידת ההתאמה שלו לצרכים של קהל היעד והלקוחות.

שנית, ניתן לראות הבדל בין סוג חומרי הגלם שבהם משתמשים על מנת לעצב ארונות הזזה מסוימים לעומת ארונות הזזה אחרים. עד לפני מספר שנים אמנם נהוג היה להשתמש רק בעץ בתור חומר גלם מרכזי שגם מתכתב עם סגנון עיצוב כפרי, אבל היום זה ממש לא המצב. לצד העץ, יש דגמים של ארונות הזזה ממתכת, אלומיניום או בשילוב עם פלסטיק וזכוכית. בכל מקרה, לחומרי הגלם יש השפעה על העמידות של הארון ועל החוזק שלו.

כמה עולים ארונות הזזה?

אי אפשר לדבר על הבדלים בין ארונות הזזה בלי להזכיר את המחיר שלהם. באמצעות בדיקת המחיר ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהארון ייתן מענה על הצרכים של קהל היעד והלקוחות, גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. אם רוצים, אפשר גם להשוות בין מחירים שונים של ארונות הזזה על פי מבצעים או בהתאם לתקופות השנה.

בתקופת הקיץ בדרך כלל זול יותר לקנות ארונות הזזה, כי יש תחרות רבה בין החברות ומשום שרוב בעלי המשפחות בוחרים לעבור דירה. לשם השוואה, תקופה אחרת שבה זול לקנות את הארון היא החגים.

כתיבת תגובה