מענה אנושי

26 יול

מענה אנושי הוא בעל מאפיינים מיוחדים בהשוואה למסלולים רגילים של מענה אוטומטי או ממחושב. אמנם מענה ממוחשב או אוטומטי נוטה להיות מאוד נפוץ כיום, אבל העדיפות המסחרית והכלכלית היא לאפשרות של מענה אנושי טלפוני. באמצעות מענה אנושי שניתן על גבי הטלפון, אפשר להעניק לכל לקוח יחס אישי ולמעשה לעודד אותו להמשיך לרכוש את המוצר או השירות מבית העסק. בהקשר הזה, הדגש הוא לא רק על היתרונות של מענה אנושי עבור הלקוחות – אלא גם על הערך המוסף בהיבט הכלכלי.

החשיבות של מענה אנושי לקהל הלקוחות כוללת את ההתאמה שלו לצרכים המודרניים. כיום רוב הלקוחות יודעים שהם יכולים לפנות אל בית עסק מסוים עם שאלות או תהיות, אבל הם מצפים שבצד השני יהיה מענה אנושי ולא מענה ממוחשב או אוטומטי. יתרה על כך, לא אמורה להיות בעיה לשלב בין מענה אנושי לבין עוד סוגים שונים של דרכי יצירת קשר: החל מרשתות חברתיות, דרך אתר האינטרנט של בית העסק ועד הודעות סמס או בוואטסאפ.

איך מפעילים מוקד של מענה אנושי?

בעלי עסקים יכולים לבחור האם להקים באופן עצמאי מוקד שלם שמתמחה במענה אנושי לקהל הלקוחות, או לעשות את זה בצורה של מיקור חוץ. באמצעות מודל של מיקור חוץ, בעלי עסקים למעשה משלמים סכום כסף מסוים מדי חודש.

תמורת התשלום החודשי, תהיה חברה חיצונית שתעמיד לרשותם מענה אנושי. כאשר לקוחות של העסק יוצרים איתו קשר, הנציגים של אותה חברה שמספקת את השירות במודל של מיקור חוץ הם יהיו אלו שיענו להם. בטווח הארוך, מודל של מיקור חוץ הופך את האפשרות של מענה אנושי למשתלמת מאוד עבור כל בעלי העסקים.

כתיבת תגובה