כמה עולה שירות של ניקיון דירה לפני איכלוס?

22 נוב

שירותי ניקיון דירה לפני איכלוס מתומחרים על פי מספר פרמטרים אובייקטיביים. אם רוצים לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על רמת הביצוע, צריך לבדוק מה משפיע על המחיר. לאחר מכן, ניתן להשתמש במידע הזה על מנת להשוות בין סוגים שונים של שירותים דומים – כמו למשל שירות של ניקיון דירה לפני איכלוס שניתן על ידי חברות שונות.

הפרמטר העיקרי שמשפיע על המחיר של ניקיון דירה לפני איכלוס הוא כמובן גודל הנכס. כמו בשירות ניקיון אחרים, גם עם ניקיון דירה לפני איכלוס בודקים מה גודל הדירה במ"ר. לחילופין, אפשר להעריך מה יהיה המחיר של ניקיון דירה לפני איכלוס לפי מספר החדרים. אבל בין אם משתמשים בפרמטר של מספר חדרים ובין אם משתמשים בפרמטרים של מ"ר, התוצאה זהה: הצעת מחיר שמבוססת על גודל הדירה ולפי זה מספר שעות העבודה.

מה עוד משפיע על המחיר של ניקיון דירה לפני איכלוס?

העניין הוא שלא רק גודל הנכס משפיע על המחיר של ניקיון דירה לפני איכלוס. בין היתר, ניתן למשל לראות פערי מחירים שנובעים משיטות ניקיון שונות. לכל שיטת ניקיון יש את המאפיינים השונים שלה והיא גם מתומחרת אחרת, כמו למשל ניקיון דירה לפני איכלוס עם או בלי פוליש והברקת מרצפות.

מעבר לכך, צריך לבדוק מה מצב הדירה שמאוכלסת – כמו למשל מבחינת כמות הלכלוך שנשארה, מידת האחריות שנלקחה על ידי הקבלן עוד טרם מסירת המפתח או סוג התשתיות שיש בה. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של ניקיון דירה לפני איכלוס, כדאי מאוד להתאים את השירות לתקציב. במסגרת בדיקת התקציב, מוודאים התאמה אופטימאלית בין אופי השירות לבין סוג הדירה והדרישות שמגיעות מהשטח.

כתיבת תגובה