מה לומדים במהלך קורס אבלטון?

25 נוב

היכרות עם המאפיינים השונים של קורס אבלטון יכולה לסייע למי שמתלבט איזה מסלול הכשרה מוזיקלי לעבור. החדשות הטובות הן שכיום ניתן להתאים כל סוג של קורס אבלטון לצרכים של קהל היעד מבחינת רקע מוקדם ודרישות קבלה, אך עדיין חשוב להכין את שיעורי הבית. באמצעות היכרות עם המאפיינים המיוחדים של קורס אבלטון לעומת קורסים אחרים, ניתן להגדיל את הסיכוי ליהנות גם מהמסלול וגם מהתוצאות שלו.

במהלך קורס אבלטון לומדים למשל מבוא לסאונד וכך מכירים עומק את תורת הצליל ואת הכלים הטכניים שמאפשרים להביא אותה לידי ביטוי. לאחר מכן, לומדים על הסביבה הוירטואלית ואיך לשלוט בה. באמצעות הכלים הללו, ניתן להפיק ערך מוסף גם מהתוכנה עצמה וגם מהידע התאורטי והפרקטי של קורס אבלטון.

חוץ מזה, קורס אבלטון כולל בתוכו הקניית ידע לגבי מהם תווים, סולמות, קצב, הרמוניות ומרווחים. כל אלו נושאים שאותם קשה מאוד ללמוד לבד, לכן עדיף לעבור את המסלול המלא של קורס אבלטון בבתי ספר למוזיקה שמתמחים בכך.

למה ללמוד קורס אבלטון בצורה מקצועית?

כל האמור לעיל מדגיש את ההבדלים בין ניסיון ללמוד לבד איך לשלוט בתוכנות מוזיקליות מסוימות, לבין המאפיינים המיוחדים של קורס אבלטון או קורסים דומים אחרים. בפועל, קורס מקצועי של קורס אבלטון יכול להיות דוגמא מעולה ליתרון של המסלול המקצועי ולערך המוסף שהוא מגלם בתוכו.

היתרון של קורס אבלטון מקצועי בא לידי ביטוי במפגש מעשי עם המרצים, בשיעורים שנערכים בתוך אולפני הקלטות והפקה ובהקניית ידע בצורה פדגוגית ומסודרת. אפשר כמובן לקבל חלק מהידע לבד וניתן גם להשיג גישה מוגבלת לתוכנה עצמה, אבל תחת מסגרת מסודרת של קורס אבלטון התוצאות יהיו טובות יותר.

כתיבת תגובה