מה היתרונות של לופטים ומה אפשר לעשות בהם?

30 ספט

לופטים זוכים בשנים האחרונות לפופולאריות רבה בעיקר בתחום של הפקת אירועים. במקור, לופט הוא חלל תעשייתי גדול ומרווח שבדרך כלל אין לו חדרים אבל כן יש לו תקרה גבוהה.

בגלל המאפיינים המיוחדים של לופטים לעומת חדרים אחרים, הוא שימש לעבודות תעשייתיות ולשילוב בין מגוון רחב של מכונות. אבל אם מוציאים את המכונות ומנקים את המתחם, מקבלים לופטים שהם למעשה אולם אירועים אקסקלוסיבי וייחודי.

למה לופטים מתאימים לאירועים פרטיים ועסקיים?

המאפיינים האדריכליים של לופטים הופכים אותם לפתרון מעולה לאירועים פרטיים ועסקיים. אפשר לשכור לופטים על מנת לקיים אירוע פרטי מהסוג של חתונה, בר מצווה, בת מצווה, בריתה וכן הלאה. כמו כן, ניתן לשכור לופטים לאירועים פרטיים אינטימיים יותר כגון מסיבות ימי הולדת, מסיבות רווקים ורווקות ועוד. החוויה של לופטים תמיד מהנה ואין בעיה לשלב בהם אטרקציות ופעילויות בהתאמה אישית.

מבחינת אירועים עסקיים, לופטים מיועדים בעיקר לערבי גיבוש, ימי כיף או הדרכות והרצאות. בכל אחד מהמקרים האלה, מביאים את העובדים ללופטים על מנת לרענן את השגרה השוחקת וכדי להראות להם שמעריכים אותם. אם מעצבים נכון את הלופט וממתגים אותו לפי דרישות המעסיק, זה גם יכול לסייע למוניטין של הארגון ולבידול שלו מול המתחרים.

כל לופט והמאפיינים שלו

המגבלה היחידה שעלולה למנוע את ניצול היתרונות השונים של לופטים ברחבי הארץ היא חוסר היכרות עם התחום. אם לא מכירים את התחום ולא מביאים בחשבון שכמעט לכל לופט יש מאפיינים ותכונות משלו, קשה להפיק אירוע פרטי או עסקי ברמה גבוהה. בהקשר הזה, הפתרון הוא להתייעץ עם בעלי הלופטים בעצמם ולא להתבייש לבקש עזרה או לכל הפחות הדרכה.

כתיבת תגובה