שולחנות מחשב

21 נוב

עם כניסתו של המחשב האישי לכל בית, נכנסו אלינו לחיים גם שולחנות מחשב. הם החליפו את מקומם של שולחנות הכתיבה והספריות הקלאסיות והפכו לפריט אינטגראלי מהנוף המשרדי, הן אם מדובר בסביבת עבודה עסקית ובין אם זו סביבת עבודה ביתית. זו הסיבה כי השוק מציע היום שלל דגמים וסגנונות של שולחנות מחשב, באיכויות ובמחירים שונים – הכל תלוי במקום בו מבקשים להציב את שולחן, במי שישב לידו וכמובן בתקציב העומד לרשותו.

משרדי עורכי דין יוקרתיים נוהגים לרכוש שולחנות מחשב מעץ מלא ובגימור אלגנטי, שמחיריהם מגיעים לעשרות אלפי שקלים, הגרפיקאים והמתכנתים דואגים לשולחנות אורטופדיים, כאלה שמאשפרים ישיבה נוחה במשך שעות ארוכות ואילו הסטודנטים מסתפקים בשולחנות הרבה יותר פשוטים, במחיר של מאות שקלים.

שולחנות מחשב

שולחנות מחשב – חומרים

שולחנות מחשב, בדומה לרהיטים אחרים, חייבים להיות עשויים מחומרים טובים ועמידים. הרי ברור שאף אחד לא רוצה לקנות כל שנה שנתיים שולחן חדש ולא רוצה לדעת כי כספו נזרק לפח. לכן, בעת רכישת שולחן מחשב חשוב לשים לב לחומרים מהם הוא עשוי. רצוי גם שהחומר של השולחן יתאים לקו העיצובי בחלל: אם זהו חלל בעיצוב מודרני רצוי ללכת על חומרים כמו ניקל או מתכת קלה בשילוב של זכוכית או פלסטיק. במקרה שמדובר במקום שצריך לשדר ביתיות וחמימות – רצוי לבחור בחומר טבעי כמו עץ או זכוכית.

שולחנות מחשב – מחירים

מחירי שולחנות מחשב משתנים מייצרן לייצרן, שכן תלויים בשלל אלמנטים כגון חומרים מהם הוא עשוי, קו העיצוב שלו, אחריות, יכולת כוונון וכו'. כך למשל, שולחן מחשב רגיל, עם שלוש קומות: לצג המחשב, למקלדת (מגירה נשלפת) ולגוף המחשב עצמו יכול לעלות כ- 600 שקל. מחירו שולחן משוכלל יותר, עם עמודה לספרים ולניירת ועם כוננית על גלגלים בעלת מגירות יגיע לכ- 1,000 שקל ומעלה. מחירי שולחנות מעץ מלא, עם מדפים ומגירות יכול להגיע לכ- 2,000 שקל ומעלה.

שולחנות מחשב – חנויות

כדי לקנות שולחן מחשב היום כבר לא צריך לצאת מהבית, בשביל זה כמובן יש לנו את המחשב. רשת האינטרנט מציעה מגוון רב של אתרים וחנויות וירטואליות דרכן ניתן לבחור ולרכוש שולחנות מחשב. באינטרנט ניתן גם לבצע השוואת מחירים ולמצוא את השולחן המתאים לנו ביותר מבחינת המחיר.

שולחנות מחשב לבית

לעיתים, ההפרש במחיר של אותו המוצר במקומות שונים עלול להגיע לכמה מאות שקלים. אך אפשר גם לקנות שולחן בשיטה הישנה – דרך אחת מחנויות הרהיטים במרכזי הקניות או ברשתות למוצרי בית.

כתיבת תגובה