הלוואות לשכירים

17 נוב

מה הם היתרונות של הלוואות לשכירים?

לא תמיד מודעים לכך, אך אדם שנמצא במעמד של שכיר, יכול ליהנות משפע של יתרונות. מעבר לביטחון התעסוקתי במשרה שלו, והעובדה שהוא איננו צריך להתמודד עם מס הכנסה, ביטוח לאומי, ושאר הגורמים אשר אדם עצמאי צריך להתמודד מולם, הרי שגם בכל מה שנוגע לקבלת הלוואות – הוא נהנה מהקלות שונות. הבנקים השונים, וגם גופי מימון חוץ בנקאיים, מוכנים להעניק היום הלוואות לשכירים בתנאים מפליגים. הסיבה לכך היא בדיוק אותם היתרונות אשר מנינו עבור השכירים – הביטחון התעסוקתי והמשכורת הקבועה, מבטיחים לגופי המימון כי הם יקבלו בחזרה את ההלוואה בזמן, ועל כן הם מוכנים להעניק הלוואות לשכירים בתנאים נוחים למדי.

הלוואות לשכירים

הלוואות לשכירים

ללא ערבים ובטחונות?

על פי רוב, כאשר אדם עצמאי רוצה ליטול הלוואה, אזי ידרשו ממנו להעמיד הן ערבויות והן בטחונות עבור ההלוואה שלו. לעומת זאת, במקרה של הלוואות לשכירים, השכיר יכול לדרוש פעמים רבות את ההלוואה, מבלי שעליו להעמיד ערבויות או בטחונות להלוואה שלו. הסיבה לכך היא שיש לו את אותה משכורת קבועה שציינו, ומבחינת גורם המימון זה מספיק. עם אדם עצמאי תמיד קיים גורם של סיכון שהוא ירוויח פחות, שהוא יסגור את העסק, שהעסק יקלע לקשיים, וכיו"ב. לעומת זאת אצל אדם שכיר, בוודאי כזה אשר עובד בחברה גדולה ומוכרת, יש מרכיב של בטחון תעסוקתי, ועל כן גם יכולת ההחזר היא בוודאות גבוהה יותר, ועל כן גורמי המימון אשר מעניקים הלוואות לשכירים, לא דורשים ערבויות או בטחונות.

וגם הסכומים הם גבוהים

חשוב לציין בנוסף כי הסכומים של הלוואות לשכירים יכולים להיות גבוהים למדי ללא כל צל של ספק, כמובן בהתאם לצורך שלכם – משיפוץ דירה, ועד לרכישה של רכב חדש. גופי המימון מוכנים להעניק הלוואות לשכירים בסכומים גבוהים יותר, ככל שהמשכורת הקבועה היא גבוהה יותר, ועל כן אם אתם צפויים בקרוב לקידום בעבודה, מומלץ לחכות קצת, כדי שתוכלו להציג מול גוף המימון את תלושי המשכורת עם השכר הגבוה, וכך לקבל את ההלוואה בסכומים גבוהים יותר.

כתיבת תגובה