מפה אסטרולוגית

29 אוג

מפה אסטרולוגית היא מפה הנבנית על כלים מדעיים כמו חשבון אריתמטי וגיאומטריה  בשילוב  אינטונאציה. האסטרולוגיה המערבית מאמינה כי יש קשר בין  תכונות האדם ומעשיו לבין גרמי השמיים.

אסטרולוגיה מודרנית מנסה לחזות מצבים שונים שאליהם ייקלע האדם. כדי לשרטט מפה אסטרולוגית צריך לדעת את תאריך הלידה, את מקום הלידה ואת שעת הלידה המדויקת.

אסטרולוג אשר יקבל את הנתונים האלו יקפיא את תמונת גרמי השמיים ברגע הלידה  וידע לקרוא אותה באמצעות מיקום הכוכבים במזלות ובבתים. האסטרולוגיה המערבית  מתייחסת אל השמש כגורם המרכזי בבניית המפה האסטרולוגית.

מפה אסטרולוגית

מפה אסטרולוגית לפי ההלכה היהודית

ההלכה היהודית  מתייחסת למחזור הירח ולא למחזור השמש.  חכמי הקבלה היהודית , הרמב"ם ורבי אברהם בן עזרא גילו כי מיקום הירח  משפיע על יורדי ים , על נוסעים ומטיילים, על תכונות  הרגש, על הביישנות ועל הטיפשות וגם על השמחה ועל העליצות.

מעבר הירח מבית לבית, טוענים חכמי הקבלה, משפיע על תכונות האדם ועל מעשיו.  מפה אסטרולוגית יכולה ללמד על אופי האדם ועל תכונותיו, על בחירת מקצוע ועל התאמה זוגית. באמצעות קריאת מהלכי הירח אפשר לכוון את  המעשים  היומיומיים.

מפה אסטרולוגית – לקוחות מספרים

דפנה אהרוני היא אשת מחשבים בעלת קריירה מצליחה,את רוב  מהלכיה, המוצלחים יש לומר, היא  מתכננת בעזרת המפה האסטרולוגית . למראה הגבות הרבות המורמות יש לה תשובה מוכנה. אני לא מאמינה באסטרולוגיה, היא אומרת, אני בטוחה שהיא קיימת. לדבריה אסטרולוגיה היא שיטה שעמדה במבחן המציאות במשל אלפי שנים.

אסטרולוג הוא בעל מקצוע מומחה היודע לקרוא ולפענח את הסודות של גורמי השמיים.. בכל צומת חשובה בחיי , היא ממשיכה ומספרת פניתי אל אסטרולוג וביקשתי שישרטט עבורי את  המפה האסטרולוגית. ניתוח המפה עזר לי להחליט על מהלכים חשובים בחיי ואף פעם לא התאכזבתי.

לדבריה השימוש המסחרי שעושים גורמים שרלטניים במדע האסטרולוגיה גורם למדע זה להיראות  לאנשים רבים כשטויות וכדבר לא רציני. מפה אסטרולוגית, היא אומרת – חייבת שתיעשה רק באמצעות איש מקצוע  בעל ניסיון.

כתיבת תגובה