חנות מיסטיקה

29 אוג

לצד ההתקדמות הרבה של עולם הרפואה המדעי והרציונאלי מתפתחת גם תעשייה של קמעות סגולות המגנות מעין הרע והמיועדים להביא שפע והצלחה,  בריאות ופריון. את כל הדברים האלו ועוד אפשר לקנות בחנות המיועדת לכך –  חנות מיסטיקה. חנות מיסטיקה משרתת בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים.

חנות מיסטיקה

אנשים מעוניינים להנות כיום משני העולמות. הם מאמינים גם במדע הרציונאלי וגם בעולם הקבלה והמיסטיקה. חנות מיסטיקה איכותית מוכרת לאנשים מוצרים כמו סגולות וקמעות שמקורם בזמנים עתיקים וקדומים, ומספר המאמינים במוצרים אלו עולה כל הזמן יותר ויותר .

חנות מיסטיקה – חנות מוכרת סגולות, קמעות ועוד

  • סגולות  וקמעות – כאשר אנו קונים סגולות או קמעות, אנו לא זקוקים למוצר הפיזי אלא לסגולות האצורות בתוכו. סגולות הן תכונות נעלות הקשורות לעולם הרוח. אי אפשר להבין בצורה שכלתנית את עולם הסגולות והקמעות. כדי להבין צריך להאמין בהם ולחוות  אותם. אם נאמין בהם, האושר והאור הטמונים בהם ישפיעו עלינו ויעניקו לחיינו שפע ואושר.
  • סגולות של תפילות ופסוקים – חנות מיסטיקה מוכרת קלפים שונים אשר עליהם מודפסים פסוקים מהתנ"ך, מהקבלה וממקורות חז"ל. יש פסוקי וקמעות המיועדים לכל מצב. יש סגולות לפרנסה, יש תפילות להגנה מעין הרע, לחיזוק הזוגיות, להשבת האהבה ועוד.
  • תכשיטים – חנות מיסטיקה מוכרת תכשיטים המבוססים על סמלים עתיקים. הסמלים העתיקים מקורם ביהדות ובדתות אחרות. השפעת התכשיטים, המשמשים כקמעות, מתקיימת ברבדים העליונים של  היקום. ללא האמונה של מי שעונד את התכשיט, וללא האמונה של יוצר התכשיטים, התכשיט יהיה כמו כל תכשיט רגיל. רק האמונה המיוחדת בכוח הקמעות תביא לשינוי.
  • חמסות נגד עין הרע– חנות מיסטיקה מוכרת תכשיטים אשר מוטבעים בהם  אלמנטים אומנותיים המשלבים סמלים עתיקים ובניהם גם החמסה. החמסה היא סוג של קמע המביא לשפע והצלחה בכל תחום.

זהירות – קמעות משומשים ופגועים

  • לאנשים רבים יש ספרי תהילים או  ספרי קודש אחרים והם נושאים אותם כקמע להצלחה ולמזל.  יש להקפיד כי ספרים אלו לא יהיו פסולים. קמעות פסולים יגרמו לחסימה ולצרות וירחיקו הצלחה ומזל.
  • קמעות הכתובים על קלף – עוד פריט נפוץ בתוך חנות מיסטיקה. יש להקפיד כי הקמעות ייכתבו על קלף כשר ובידי סופר סת"ם. קמע הכתוב על קלף פסול ובהדפסת דפוס יגרום לתוצאה הפוכה. במקום להביא מזל והצלחה, יבואו צרות ובעיות.

כתיבת תגובה