וויפאאוט

16 פבר

על התוכנית וויפאאוט ומה שהופך אותה לשונה בנוף השעשועונים בישראל:

כבר ראינו את כל סוגי השעשועונים והתחרויות האפשריות בטלוויזיה עד כי נראה שאין עוד מה להמציא. חלק מהשעשועונים הפכו להצלחה גדולה וחלקם נחלו כישלון חרוץ אך אין ספק כי רבים מהם פשוט משעשעים למדי וכיף לראות אותם.

התוכנית וויפאאוט הולכת לשנות לכם את החשיבה על שעשועונים לעד שכן מדובר על אחת התוכניות היותר מבריקות מבחינת השילוב בין חשיבה יצירתית וכיף טהור, דבר שהופך את התוכנית לאחת התוכניות הטובות בעולם ולהצלחה גדולה בארצות הברית.

מדובר על תוכנית שמתאימה לכולם אך אוהבי האתר והספורט ייהנו ממנה כפליים. במהלך התוכנית ישנם אתגרים לא פשוטים עמם צריכים המתמודדים להתמודד ולמעשה מדובר על מסלול מכשולים ענקי אותו צריכים המתמודדים לעבור כדי לזכות בתוכנית.

מהיכן הגיעה התוכנית וויפאאוט?

התוכנית וויפאאוט הגיעה אלינו מאמריקה. היא נבחרה לתוכנית הטובה ביותר בשנים האחרונות. חברת ההפקות שיצרה את התוכנית אחראית על להיטים גדולים אחרים כגון האח הגדול ואקסטרים מייק אובר שמשורת בכבלים הישראליים.

בארץ התוכנית תשודר בערוץ 10 והיא תיכנס לנישה של התוכנית הישרדות שהביאה לערוץ 10 לא מעט הצלחה בשנים האחרונות. את התוכנית ינחו אביעד קיסוס וטל ברמן שמוכרים לכולם גם מהטלוויזיה וגם מהרדיו. צמד המנחים יכניסו מעט פלפל והומור לתחרות הרצינית ויהפכו אותה לאחת התוכניות הייחודיות על המסך שלנו.

מהו מהלך המשחק וויפאאוט ומדוע הוא שווה צפייה?

וויפאאוט הוא משחק בו המתמודדים מתחרים האחד נגד השני תוך שהם נתקלים במכשולים רבים. מדובר על אחד ממסלולי האתגר היותר מאתגרים ובו רגעים מצחיקים במיוחד בהם הנכשלים עפים למים, נופלים לבוץ ועוד שלל תרחישים שאנחנו כצופים אוהבים לראות.

האתגרים במסלולים השונים גורמים למתמודדים להזיע לא מעט. אנו יכולים לזכור תוכניות וסרטים ששולבו בהם מסלולים כגון אלו בעבר, אך אף אחד מהם לא עסק נטו בפעילות כגון זו בתוכנית שלמה ובטח לא כאשר הכול נעשה בהומור ותוך התחרות על פרס גדול במיוחד.

למה כדאי לראות את התוכנית ? כי היא מוציאה מאיתנו את הצדדים המצחיקים ביותר. רק תארו לעצמכם לראות את השכן ממול מטפס על חומר בלתי אפשרית, חוצה בריכת בוץ, מטפס על רשתות, עובר בין מכשולים וממש לקראת הסוף עף באוויר ונופל בבריכת מים מבלי לנצח. במקרים מסוימים הצופה מרגיש מאוכזב כאשר המתמודד מצליח לנצח את כוח הכבידה ולעבור את המכשולים ללא פגם.

כתיבת תגובה