אירועים בטבע

20 מרץ

הנוף והחוויה אלה הם שני האלמנטים המבדילים בין אירוע שגרתי משעמם לבין אירוע מקורי ובלתי נשכח. הרי אנו הישראלים אוהבים אירועים: לפני חודשיים הייתי בחתונה של גיסי, לפני שבוע הוזמנתי לבר מצווה של אחיין ובעוד שבועיים יש לי בריתה של בן דוד מצד האבא. על זה נאמר "מרוב עצים לא רואים את היער", וכבר לא ממש זוכרים את האירועים.

לעיתים, בתוך מבול האירועים הססגוניים והלא שונים בהרבה זה מזה, ישנם גם כאלה שמשאירים חותם עמוק ומעניקים חוויה מרגשת של ממש. הכוונה היא לאירועים בטבע, שבנוסף לשטח הגדול ולאוויר הצח מציעים לחוגגים הנאה והמון אנרגיות חיוביות. למעשה אירועים בטבע, המתאימים לכל סוגי האירועים, זוכים ליותר ויותר ביקושים בקרב החוגגים הישראלים המחפשים אלטרנטיבות מקוריות לאירועים הסטנדרטים באולמות שמחה.

אירועים בטבע

אירועים בטבע

 

אירועים בטבע – אלטרנטיבה מקורית

אירועים בטבע לא חייבים להיות כאלה שמציעים לחוגגים מקומות ישיבה סביב שולחן אוכל, והם בהחלט יכולים להיערך בצורה מקורית יותר. כך למשל, חתן בר מצווה יכול להזמין את החברים שלו מהכיתה למסיבה ייחודית בטבע, שבנוסף לכיבוד תכלול גם טיול טרקטורונים בשטח או טיול סוסים לאורך קו החוף.

גם חתונה במדבר יהודה, הלוקחת את המוזמנים בשיירת גמלים ממקום החנייה למקום החופה יכולה להיות חווה מרגשת בפני עצמה שתהפוך את האירוע לטקס יהודי מסורתי מרגש במיוחד.

אירועים בטבע – התארגנות והפקה

הפקת אירועים בטבע זוהי משימה אליה יש לגשת מוכנים והכוונה היא לעבודות הכנה רבות שיש לבצע בטרם היציאה לשטח. ההמלצה היא לפנות לחברות הפקה המציעות שירות של אירועים בטבע הכוללים ציוד לאירועים, עיצוב, קייטרינג, הפעלות, ביטחון וכדומה.

כמו כן, האפשרות העצמאית הינה ברת ביצוע, יש רק לשים לב לכמה נושאים חשובים כמו אישור משטרתי או אישור של בעלי המקום, חנייה לאורחים, הצללה ואוורור, מקום שירותים לאורחים, חשמל ועוד.

הפקת אירועים בטבע

הפקת אירועים בטבע

 

אירועים בטבע – בחירת המקום

לבחירת המקום עבור האירוע ישנה חשיבות רבה להצלחתו הסופית. הרי זה לא חוכמה למצוא צוק יפיפה המשקיף אל נוף עוצר נשימה ולדרוש מהאורחים לטפס על סלעים כדי לראותכם תחת החופה. לכן, חשוב מאד להתחשב בכל האורחים ולדאוג לנושא ההגעה למקום, שגם הוא חייב להיות ידידותי ונוח.

כיום ניתן למצוא מבחר רב של אתרים ומקומות ייחודיים בטבע המציעים מקומות להשכרה לאירועים. זה יכול להיות יער ירוק וקסום בצפון הארץ, חוף הים באזור קיסריה או שמורת טבע יפיפייה במדבר, הכל תלוי ברצון ובתקציב.

כתיבת תגובה