היפה והחנון 3

14 מרץ

אז מה אם אומרים ? תהיה עונה נוספת של היפה והחנון או לא ? עכשיו ניתן לומר כמעט בוודאות שכן. בעונה הראשונה של התוכנית עוד היו ספקות לגבי אפשרויות ההצלחה שלה שכן היא הייתה מעיין התחלה של דרך ללא סוף ברור. האם הקהל הישראלי אוהב להביט בחנונים ויפיפיות מתחרים על מנות קוליות ושכל או שהם מעדיפים לקטול אותם ולזנוח את הצפייה בהם ?

אפשר כבר לומר שהקהל הישראלי לא רק אוהב את התוכנית, אלא הופך אותה לסוג של פולחן שכן בפורים הקרוב נוכל לראות לא מעט תחפושות של אלכס בין הילדים ובני הנוער בארצנו.

קצת היסטוריה על התוכנית לפני שנדבר על היפה והחנון 3 :

לפני שתגיע אלינו התוכנית היפה והחנון 3 וממש קצת אחרי שהעונה השנייה נגמרה, רצוי להזכיר היכן כל זה התחיל. וובכן, התוכנית עלתה לשידור בשנת 2008 בערוץ עשר, מנחה אותה פיני טבגר והיא מופקת על ידי חברת אבוט – רייף – המאירי. במקור התוכנית הגיעה אלינו מארצות הברית, שם היא הונחתה על ידי אשטון קוצ'ר.

היפה והחנון 3

העונה הראשונה צולמה במלון אורכידיאה באילת והעונה השנייה צולמה בכרמי יוסף. בעונה הראשונה זכו נמרוד ורוקסן להם אף אחד לא ממש נתן סיכוי בהתחלה ובעונה השנייה ראינו את אלכס וליטל מובילים לאורך כל העונה ואין ספק שמגיע להם לזכות רק בשל העובדה שהם הפכו לאייקונים כל כ ך בולטים.

למה כדאי לראות את היפה והחנון 3 ?

את התוכנית היפה והחנון 3 לא צריך לראות כדי להשכיל ולקבל תובנות על החיים, זוהי תוכנית אותה רואים כדי ליהנות באמת ולפגוש שני טיפוסים שונים לחלוטין על במה אחת, והרי אלו החנונים עם היפיפיות.

החנונים מן הסתם מתנהגים כמו חנונים אך נוסף להתנהגות זו הם גם לחוצים יתר על המידה בשל כמות היפיפיות שלידם ולכן הם נוטים להיות מובכים ולהתנהג עוד יותר מוזר. היפיפיות מתנהגות כמו עצמן ולא פעם אנו יכולים למצוא כמה חכמות במיוחד בניהן וכמה טיפות במיוחד, אך אין ספק שנעים להביט בהן על המסך.

היפה והחנון 3 - המשך

בסופו של דבר הבנות צריכות להוכיח שהן חכמות, או לפחות יכולות להראות חכמות לעיתים והבנים צריכים להוכיח שהם יכולים לצאת לרגע מקליפת החנוניות שלהם ולהיות קצת גברים. בכל שבוע ישנה הדחה שאינה תלויה בקהל אלא במתמודדים עצמם שבוחרים את מי להוציא, אנו יכולים לראות לא מעט קשיים, התחבטויות פוליטיות והתאגדויות כי לצבור כוח ולנסות להגיע לגמר הגדול.

כתיבת תגובה