שי רגב

2 ינו

שי רגב – כמה כסף כמה…

שי רגב הוא אחד המתמודדים היותר מעניינים בתוך בית האח הגדול. שי רגב מגיע ממשפחה מבוססת, אביו הקים בזמנו מפעל מתכת מצליח בכרמיאל ומאז החיים נהיו הרבה יותר קלים. זה לא שמר שי רגב הוא בטלן (נהפוך הוא), אבל אפשר לומר שהחיים מחייכים  אליו.

שי רגב

אז מה אנחנו יודעים עליו? די הרבה. שי רגב סיים תואר ראשון ושני בהצטיינות, כולל תואר שני במשפטים – תואר חובה עבור אנשי עסקים במעמדו. מעבר לכך הוא הבעלים הישיר של באר ומסעדה.

שי רגב הוא רווק מבוקש בתל אביב. יש לו הרבה כסף, הוא אוהב מסיבות והוא אוהב להתפנק. לדוגמא, בסופי שבוע פנויים הוא נוהג להתאוור בחו"ל באיזו חבילת נופש מפנקת. לאורך השנים הוא ביקר ברוב מדינות אירופה (החיים קשים!).

זה לא שאנחנו לא מפרגנים. אדם עשיר הוא לאו דווקא אדם לא נחמד. העניין הוא שמר שי רגב לא כל כך צנוע. בסרטון הפתיחה של האח הגדול הוא סיפר בחיוך גדול איך הוא יכול להרשות לעצמו לרכוש כמעט כל דבר בעולם.

אדם עם קצת יותר ניסיון בחיים יודע שבחיים הכל זה מלמעלה. את מה שיש לך היום, אתה עלול לאבד מחר. לכך אסור להיות שחצנים ואסור לזלזל באחרים עם פחות כסף.

מעבר לכך, שי רגב אוהב בחורות ואוהב להיות במרכז העניינים. הוא הצהיר שהוא תמיד תופס את הבחורה הכי שווה בבית. העניין הוא שבבית שלנו אין איזו בחורה שווה במיוחד. אביבית נוראית, יאנה יפה מאד אבל עוד לא התגיירה והיחידה שמעניינת היא שרי שמחוב. העניין הוא ששרי בחורה יותר פריקית – לא בטוח שהיא תזרום איתו.

בקיצור – אנחנו זורמים עם שי רגב, כל עוד הוא ישמור על מידה של צניעות וישחק בצורה הוגנת במהלך העונה של האח הגדול 4.

כתיבת תגובה