מיסטיקה

5 אוג

מיסטיקה וקבלה – פתרונות של חלומות

מי רשאי לייעץ בתחום?

ייעוץ מקצועי בתחום המיסטיקה דורש פנייה למיסטיקנים מומחים ומנוסים, ההבדל בין תחזית אסטרולוגית שנמסרת באינטרנט ומפה אסטרולוגיה אישית משמעותי. מיסטיקנים מומחים ומומחים בתחום הקבלה ממליצים להימנע מפנייה לשרלטנים שמציבים דוכנים בירידים ותחנות רכבת ולהקפיד על פנייה לאנשי מקצוע. השרלטנים בתחום מבססים את עבודתם על הפחדות ואיומים, מיסטיקן אמיתי שמבין את מורכבות נפש האדם יציג גם בשורות רעות בצורה חיובית. בעזרת מיסטיקה וקבלה יכול האדם לשנות את גורלו, כל תחזית שלילית היא אזהרה לעתיד והזדמנות לשנות ולתקן.

פירוש חלומות בקבלה

מיסטיקה וקבלה נשענות על סמלים ומשמעויות חבויות, החלומות שאנו חולמים בכל לילה מספקים הצצה לתורת הנסתר וחלון אל נפש האדם. אם היה לכם חלום רע או חלום טוב יש לכך משמעות, פרשני חלומות מקצועיים יוכלו לספק פתרונות, פירושים והסברים כמעט לכל חלום. אם אתם סובלים מחלומות רעים, חלומות חוזרים או מוטיבים שחוזרים בחלומות יש לבדוק את משמעות הדבר. פרשני החלומות טוענים כי חלום שלא פוענח הוא כמו מכתב שנכתב על ידי נפש האדם ולא נקרא. בעלי חיים, בני משפחה, מפתחות, בורות ללא תחתית או מים עמוקים מסתירים אזהרות ומסרים שיש לפענח.

מיסטיקה

מיסטיקה

מיסטיקה וקבלה – מומחים מפרשים חלומות

העיסוק בתחום החלומות החל כבר בתקופת המקרא, יוסף עסק בפירוש חלומות במצרים והעניק פרשנות מתאימה לחלומות פרעה. פענוח המסרים בחלום על ידי יוסף הביא לשגשוג כלכלי של מצרים ועזר לה להתכונן לקראת שנות הרעב ולהבטיח שנים רבות של שגשוג למדינה כולה. מומחים של פירוש חלומות יבקשו מכם לרשום את החלום ולפרט היטב את כל הפרטים הקטנים שזכורים לכם, בהתאם למידע יציע המיסטיקן כמה פרשנויות ויסביר כיצד משתלב החלום במערך החיים של האדם. ישנם מקרים בהם החלום מציע אזהרות מפני בעיות רפואיות קרבות, שמחות משפחתיות, אירועים של מוות, בגידות של אדם קרוב ועוד.

ניסיונות לשלוט על חלומות

החלום הוא חוויה בה האדם מאבד שליטה ומתמסר לתת מודע, לא ניתן לשלוט על החלומות ולבקש תשובות ומסרים ספציפיים. מיסטיקה וקבלה מוצאות בכל חלום פרשנויות, גם אם אתם בטוחים כי החלומות שלכם משעממים ורגילים לחלוטין יוכלו המומחים בתחום להוכיח לכם אחרת. בשלב החלומות מנגנון השליטה העצמית של האדם מנוטרל והנפש היא זו שלוקחת את השליטה, מכוונת את האדם ומעבירה את המסרים.

כתיבת תגובה