פורטל אמא אדמה

7 אוג

פורטל אמא אדמה – קורס הכנה ללידת תאומים

לידה היא אירוע מכונן עבור כל אישה ובן זוגה. אין דבר מרגש יותר מלידה, אך יחד עם זאת מדובר בתהליך לא פשוט שראוי להגיע אליו מוכנים. פורטל אמא אדמה באינטרנט מקיים קורסים אלטרנטיביים במגוון תחומים, כולל הכנה ללידה וקורס הכנה ללידת תאומים ואף שלישיות. הקורס מותאם למגוון רחב של אפשרויות ולבעלי צרכים שונים. נשים הנושאות תאומים ברחמן הפכו בשנים האחרונות למאד שכיחות עקב טיפולי הפוריות הרבים שעוברות נשים כיום. ידוע כי בטיפולי הפרייה שונים יש סיכוי גבוה לקליטת תאומים ברחם, וכך נמצא כי יש נשים רבות בהריון עם תאומים.

שילוב בין רפואה מודרנית וגישות טבעיות

פורטל אמא אדמה עושה שילוב נכון בין שיטות רפואיות מתקדמות ומודרניות יחד עם שיטות וגישות של הרפואה הטבעית. כך אין חשש כי היולדת לא תהיה מוכנה ללידה רגילה בחדר לידה של בית חולים בגלל התמקדות יתר בצד הטבעי של הלידה, אך מן הצד השני גם לידה רגילה בחדר בית חולים יכולה להיות חוויה הרבה יותר טבעית ממה שניתן לדמיין.

קורס הכנה ללידת תאומים

קורס זה מועבר, כמו כל יתר הקורסים ע"י מומחים מונוסים ועל ידי מיילדת מוסמכת שיילדה כבר אלפי תינוקות והדריכה זוגות ונשים רבות לקראת ההריון והלידה. האפשרויות השונות לקורס הכנה ללידת תאומים הן:

  • קורס קבוצתי לזוגות או לנשים בהריון עם תאומים, ובדרך כלל קבוצה קטנה ולא המונית.
  • קורס קבוצתי רגיל להכנה ללידה בתוספת מפגש נוסף לעניין לידת התאומים וכל ההשלכות הנגזרות מכך לקראת הלידה, בזמן הלידה ומייד אחרי הלידה.
  • קורס הכנה ללידת תאומים אישי. זהו קורס מרוכז של שני מפגשים באופן אישי

מה בקורס

פורטל אמא אדמה ממליץ לקחת קורס קבוצתי על פני קורס אישי בגלל שבקבוצה תמיד שומעים שאלות שלא חשבנו עליהן ותשובות שלא ציפינו להן. הדינמיקה הקבוצתית עוזרת למרבית הנשים לקראת הלידה במיוחד אם זו לידה ראשונה. הקורס מציג את האפשרויות השונות לקראת הלידה, את הסיכונים שבלידת תאומים וכן כלים להבנת ההחלטות הנעשות בזמן אמיתי בחדר הלידה.

פורטל אמא אדמה

כתיבת תגובה