מצדה

28 אוג

פארק מצדה – מושלם בעבור בילוי משפחתי קיצי

כידוע, איזור הדרום של מדינת ישראל 'מושך' מדי שנה ובמשך כל השנה קשת רחבה ומגוונת ביותר של מבקרים ותיירים הנהנים להתארח במגוון אתרי אירוח ובילוי שונים ומגוונים, ובקשת רחבה של רמות אירוח ועלויות בהתאם. בפועל, הסיבה הראשית לפופולאריות ולאטרקטיביות הרבה של איזור זה נעוצה בעובדה שהוא כולל בתוכו את אחד מן הפארקים ה'עתיקים', ההיסטוריים והייחודיים ביותר, הלא הוא פארק מצדה. בנוסף לכך, פארק מצדה כולל בתוכו מפרט תיירותי ייחודי ושלל אטרקציות מהנות לכל עת, בעיקר לעונת הקיץ, ומזמין עליו עוד ועוד תיירים מדי שנה בשנה .

כל מה שצריך לדעת על פארק מצדה ועוד !

ובכן, פארק מצדה ממוקם בדרום הארץ, קרוב מאוד לים המלח, בשטחו של מדבר יהודה ונחשב לחלק בלתי נפרד מיישוב עין גדי. מעצם היותו פארק, הוא כולל בתוכו את המפרט התיירותי והצרכני המתבקש הבא: אתר היסטורי; אתר ארכיאולוגי; חיזיון אורקולי מרשים ובלתי נשכח; חניון לילה מסודר ומאובטח; מזנון לרשות המבקרים והתיירים ואפילו אפשרות של הגעה וטיול בפארק יחד עם חיות מחמד. במילים אחרות, פארק מצדה הינו פארק במלוא מובן המילה .

בעל משפחה, פארק מצדה 'מחכה' לך !

באופן מובן ביותר, פארק מצדה הינו פארק אשר מאפשר בילוי משפחתי איכותי, ייחודי ואיכותי ביותר. יתרה מכך, פארק מצדה מאפשר בילוי משפחתי מושלם לעונת הקיץ. כל זאת, מפאת העובדה שפארק זה 'מתגלה' במלוא יופיו ועוצמתו בעיקר בעונת הקיץ, כולל בתוכו מסלול הליכה מישורי ומהנה, מאפשר עלייה לצוק של מצדה, מהיכן שאפשר לצפות בנוף המרשים אשר משתקף ממנו, לחזות בחיזיון אורקולי מרשים אשר מגולל את סיפורה של מצדה ולבסוף לקנח במזנון הפארק .

עונת הקיץ הולכת ונגמרת, הגיעו לפארק מצדה

פארק מצדה אמנם פתוח במהלך כל עונות השנה, אבל במהלך עונת הקיץ הברורה והבהירה, פארק זה בא לידי ביטוי במלוא חוזקו ועוצמתו, הן הנופית והטופוגרפית והן ההיסטורית, וזאת באופן שהם מתהווים לידי חוויה איכותית ובלתי נשכחת. פארק מצדה מחכה לכם, אז קדימה, להגיע !

כתיבת תגובה