tradeone

28 אוג

מה זה TradOne ולמה זה זוכה להצלחה ?

רבים מאזרחי ישראל נכנסים לתחום ההשקעות מכיוון שמדובר על אפשרות להכנסה נוספת ומכיוון שהשקעות מאפשרות לנצל בצורה יעילה את הכספים שלנו. הרפורמות שהתרחשו בשנים האחרונות בתחום ניירות הערך, הופכות את ההשקעות לנגישות ופשוטות הרבה יותר ואחת משיטות ההשקעה הנפוצות ביותר היא השקעה באמצעות מערכת TradOne . במאמר הבא תקבלו הסבר ראשוני אודות המערכת וכיצד היא בעצם תורמת למשקיע הפוטנציאלי המעוניין לסחור בעזרתה בשוק ההון .

הסבר אודות TradOne

TradOne היא מערכת מסחר בבורסה הישראלית לניירות ערך. מדובר על מערכת אשר מספקת למשקיע את המידע המקיף ביותר אודות שוק ההון וגם את הכלים המקצועיים והמהירים שנוחים לשימוש המשתמש הפרטי  בין אם הוא משקיע "כבד" ובין אם הוא יחסית "חובבן" .

 

מי יכול להשתמש במערכת TradOne ?

בזכות קלות ההפעלה וסביבת עבודה שמזכירה את סביבת העבודה של Windows המוכרת לכולנו, מערכת TradOne מתאימה לשימוש של כולם. מכיוון שמדובר על מערכת שמציעה את הכלים האיכותיים והפשוטים ביותר, המשתמש בה יוכל להיות מעודכן גם בכל החדשות בתחום ההשקעות ובתחום הבורסה. בנוסף, כל המשתמשים במערכת TradOne יכולים לפתוח חשבון השקעות אישי בתנאים מאוד נוחים ומשתלמים ולשדרג את הפעילות העסקית.

יתרונותיה של מערכת TradOne

–          המערכת נבנתה על מנת לספק תנאי שימוש נוחים וכלים והיא מספקת מידע עשיר בחלונות שמסודרים בצורה המותאמת למשתמש שלא בקיע בתחום ההשקעות .

–          מערכת TradeOne מספקת ניתוחים סטטיסטיים גראפיים וטכניים בשיטת האונליין.

–          המערכת מתעדכנת באופן שוטף ומאפשרת למשתמש להיות מעודכן און ליין בכל השינויים .

–          המודל של המערכת ניתן להתאמה לצרכים האישיים של כל משתמש. ניתן לאפיין את הטבלאות ולבחור את הפקודות הדרושות מתוך סרגל הפקודות .

–          המערכת מספקת גם את הפקודות המתקדמות עבור רכישת האופציות .

–          המסחר במערכת הנ"ל מתבצע על גבי הגרף שמאפשר לשדר את ההוראות ולבצע עדכונים בצורה כמעט מיידית .

–          המערכת מציעה סיוע ותמיכה וחדשות של גלובס הן חלק שמובנה בתוך המערכת .

כתיבת תגובה