הקלטת שיחות טלפון

15 נוב

סוגי הקלטה שונים וכיצד מבצעים הקלטת שיחות טלפון באופן חוקי

הנושא של האזנות סתר הוא ללא כל ספק אחד מן הנושאים היותר מורכבים בכל הקשור הן להיבטים של ביצוע האזנת סתר מכל סוג שהוא והן מההיבטים המשפטיים החשובים מאד להבנה במקרה זה. חשוב לדעת ולהבין, כי על פי חוק האזנות סתר, הקלטת שיחות טלפון מותרת במקרים בהם הדבר נועד לשיפור הפעילות העסקית של החברה. כמו כן, על מנת לבצע הקלטת שיחות טלפון באופן חוקי יש להשתמש במכשור הקלטה חוקי וכן לציין בתחילת השיחה כי היא מוקלטת.

כיצד הקלטת שיחות טלפון מניבה תועלת עסקית

הקלטת שיחות טלפון בעסקים מסוימים הנה בגדר חובה ובעסקים אחרים היא חיונית מכיוון שביצוע הקלטת שיחות טלפון תפיק תועלת עבור הפעילות העסקית של החברה. חובה לבצע הקלטת שיחות טלפון במקרה שמודבר על חברות ביטוח ועל משרדי עורכי דין, כאשר מדובר על משרדי חקירות ועל חברות או תאגידים אשר עוסקים בביצוע פעולות פיננסיות בטלפון. הקלטת שיחות אינה חובה, אך תניב תועלת בחברות שמעוניינות לשפר את איכות השירות.

 

יתרונות של ביצוע הקלטת שיחות טלפון

להקלטת שיחות יתרון של הגנה על העסק מפני אי הבנות משפטיות. באמצעות פעולת ההקלטה ניתן לתעד סיכומים  ולשפר תהליכי מכירה, לתעד הוראות לביצוע ולגבות עסקאות שמתבצעות במסמך חסר. הקלטת שיחות נחוצה גם לעסקים אשר מקבלים הזמנות באמצעות הטלפון וגם במקרים בהם נדרש אימות של נתוני המתקשר. הקלטת שיחות טלפון נועדה גם על מנת לספק חומר לימוד וגם על מנת להפיק דוחות סטטיסטיים, על מנת לתעד סקרים או משובים.

הקלטת שיחות טלפון כאמצעי להגנה משפטית

במקרה זה מאוד חשוב לנהל את תיעוד השיחות בצורה נכונה ולוודא כי לכל הקלטה יש תאריך, מספר טלפון ושעה. תוכנות הקלטה המאפשרות ניהול של ארכיב הקלטות ומערכת לחיפוש ואיתור של השיחות המוקלטות נחוצים במקרים אלה וכמו כן גם מערכת גיבוי משוכללת. פתרונות הקלטה מאפשרים לשלב בין מערכת CRM לניהול לקוחות לבין טלפוניה משוכללת יענו על צרכים מיוחדים ויספקו את המענה הדרוש.

כתיבת תגובה