כיצד לקראו נכון חשבונית סלקום?

15 נוב

חשבוניות של החברות הסלולאריות, בין אם זאת חשבונית סלקום או חשבונית של אחת החברות המתחרות, יכולות הרבה פעמים לבלבל אותנו בגלל הסעיפים הרבים והמספרים הלא מובנים לאדם הקטן שקורא אותם מדי חודשו בחודשו עם קבלת החשבונית לבית או לבית העסק. למרות שצורת הגשת החשבון על ידי החברות הסלולאריות השתנתה פלאים במהלך השנים האחרונות ובהחלט לטובה, כחלק משיפור איכות השירות וגם על מנת לייעל את הפעילות שלהן, חשבונית סלקום וכמו כן גם החשבוניות של החברות המתחרות יכולות להכניס אותנו למצב של אי בהירות די בקלות ולחוסר וודאות לגבי התשלום שאנו מעבירים אליהן. למען האמת, אין לכך סיבה .

מה השתנה במבנה של חשבונית סלקום מאז ועד היום ?

היום, חשבונית סלקום פרטנית הרבה יותר וגם מספקת גרף אשר מציג בפני כל לקוח ולקוח את עקומת השימוש. חשבונית סלקום הפכה גם הרבה יותר ידידותית ללקוח והיא מספקת מידע רחב ביותר לא רק אודות זמן האוויר וכמות הודעות סמס, אלא גם לגבי הגישה הסלולארית ולגבי השירותים הנוספים שמספקת היום חברת סלקום ללקוחותיה .

חלוקת החיובים הרבה יותר קלה ומובנת שבתוך חשבונית סלקום

החיובים המופיעים על גבי חשבונית סלקום מחולקים על פי סוגים כאשר ליד כל חיוב ישנו הסבר אודות השירות ופירט של כמות היחידות המחויבות. גם כאשר מדובר על תוכניות מובנות הכוללות מספר דקות אוויר וכמות מסוימת של הודעות סמס, חשבונית סלקום מפרטת את הכמות המנוצלת מתוך המסגרת ומציגה השוואה לעומת השימושים של החודשים הקודמים. על מנת להקל  על ההבנה של חשבונית סלקום, הקדישו בחברה מאמצים בגרפיקה נוחה וקלה ובבחירת צבעים נעימים, כך שהחשבונית מעוצבת בצורה ידידותית מאוד לעין .

השוואה בין חשבונית סלקום לבין חשבונית של חברות סלולאריות אחרות

חשבוניות של חברות סלולאריות בישראל מאוד דומות זו לזו במבנה ובשפה שלהן. לכן במידה ותרצו לבצע השוואה בין חשבוניות  סלקום לחשבונית של חברה מתחרה, תוכלו לעשות זאת בקלות, מכוון שכל החשבונית בנויות על בסיס אותו המבנה קל לקריאה ולהבנה

כתיבת תגובה