חיסכון בעלויות תקשורת סלולרית

29 נוב

איך שלא נסתכל על זה, הטלפון הסלולרי הוא ההוצאה הגדולה ביותר כיום בתחום התקשורת בבית או בעסק. רוב המשפחות מחזיקות כמה מכשירים סלולריים ובחברות הגדולות מדובר על מאות מכשירים לעובדים. על מנת לעשות חיסכון בעלויות תקשורת סלולרית יש להתאים את המסלול לצרכים ולהיות עם יד על הדופק כל הזמן, על מנת שלא להיות שוב ושוב מופתעים עם הגיע החשבונית בסוף החודש הבא. כמו כן, במידה והצרכים משתנים יש לפתוח את ההסכם עם חברת הסלולר ולהודיע כי אתם מעוניינים במסלול חדש ואטרקטיבי יותר מבחינת המחיר והשירות ותתפלאו לגלות כי תענו במהרה בחיוב על ידי נציגי החברה .

חיסכון בעלויות תקשורת סלולרי בעסק

עסקים רבים חווים הוצאה ענקית על חשבון הסלולר שלהם והם אינם ממש יודעים כיצד להתמודד איתו. דרך אחת בדוקה וטובה היא לקחת יועץ סלולרי שידע לקרוא את כל חשבונות הסלולר ועל ידי הכרה בצרכים שלכם ידע כיצד להוזיל את העלויות. כמו כן ידע יועץ סלולרי להחזיר לכם כספים שכבר שילמתם בחשבונות קודמים על חיובים שלא הייתם צריכים לשלם או שהפסקתם להשתמש בהם כבר מזמן. חיסכון בעלויות תקשורת זה יהיה משמעותי ביותר גם לגבי עתיד החשבונות שלכם .

חיסכון בעלויות תקשורת סלולרי בבית

חיסכון בעלויות תקשורת של חשבון הטלפון הסלולרי תלוי במכשירים שאתם מחזיקים בידכם ובחבילות השונות שחברות הסלולר מציעות. עם פתיחת השוק לתחרות ירדו המחירים וכיום ניתן לחבר כמה ניידים בעלות נמוכה במיוחד. כמו כן לא מומלץ לרכוש טלפונים חכמים שישעבדו אתכם לחברה אחת לכמה שנים, אלא לרכוש לילדים טלפונים פשוטים לדיבור בעלות מאד נמוכה. את הילדים המרבים לדבר בנייד יש להעביר לטלפון מסוג טוקמן המגביל את מספר השיחות שלהם בחודש .

חיסכון בעלויות תקשורת – בחו"ל

אם אתם טסים לחו"ל קחו את הנייד שלכם והשתמשו בו ליצירת קשר עם הארץ באמצעות הסקייפ בלבד. יש גם אפשרות לחייג באמצעות המחשב או באמצעות הנייד שלכם ישירות לסקייפ כיום, כך שאתם לא צריכים לשלם סכומי עתק לחברות הסלולריות שלכם על שיחות לחו"ל .

כתיבת תגובה