גיוס עובדים להייטק

29 נוב

התהליך של גיוס עובדים הוא בהחלט תהליך מורכב ביותר אשר יש לנהל אותו באופן המקצועי ביותר על מנת שבסופו של יום ניתן יהיה לקבל תוצאות איכותיות בדמות עובדים מתאימים. גיוס עובדים בתחום הייטק לעולם אינו פוסק. לרוב גיוס עובדים בתחום זה מתבצע על ידי חברות השמה חיצוניות, כאשר העסקה של העובד שמקבל את המשרה היא דרך החברה עצמה.

מכיוון שקיימת תחרות לא קטנה בתחום הייטק, תהליך גיוס עובדים לחברות המובילות כולל מספר מבחנים וכמה ראיונות עבודה ורק לאחר תהליך זה מתחילים דיוני השכר ודיונים על תנאי העסקה. מכיוון שמדובר על תהליך, הוא נעשה בשיתוף עם חברות השמה אשר בוחרות בקפידה את המועמדים ומלוות אותם לאורך כל הדרך.

גיוס עובדים למחלקות פיתוח

גיוס עובדים מקצועיים למחלקות פיתוח של חברות  הייטק נעשה על ידי חברות השמה מקצועיות אשר מתמחות בגיוס עובדי פיתוח. מכיוון שקיימת תחרות לא קטנה בין המעסיקים ששואפים לגייס את הצוות המקצועי ביותר, בתחומי פיתוח מסוימים קיימת תופעה של צייד עובדים. מכיוון שקיימת ניידות גבוהה בין עובדי חברות הייטק שעוברים מחברה לחברה, תחום העסקה זה אינו שקט לעולם ותמיד אפשר למצוא בו הזדמנויות מקצועיות מעניינות.

 

גיוס עובדים למחלקות תמיכה

מחלקות תמיכה ומחלקות שירות לקוחות של חברות הייטק מאפשרות להיכנס לעולם הייטק ללא השכלה מקצועית פורמאלית. חברות הייטק מכשירות עובדים חדשים שמגויסים למחלקות אלה והעובד זוכה למקום עבודה יציב והכשרה מקצועית מקיפה. בתחומי התמיכה הטכנית נדרש רקע טכני או השכלה טכנית כלשהי והתנאים המוצעים מאוד משתלמים מכיוון שהם מאפשרים פיתוח מקצועי על חשבון החברה.

גיוס עובדים כלליים

מלבד עובדי הפיתוח והתמיכה, קיימים בתחום ההייטק גם עובדים כללים העוסקים באחזקה, שירותים אדמיניסטרטיביים ועוד. גם גיוס של עובדים כללים לחברות הייטק נעשה באמצעות חברות השמה. חברות השמה אלה אינן מתמקצעות בהעסקת עובדי פיתוח בלבד ולפעמים מדובר על משרות שהעסקה בהן היא בשיטת קבלנות, אך מדובר על הזדמנות נהדרת להיכנס לעולם ההייטק מבלי הצורך להיות בעל ידע בתחום התוכנה או המחשוב.

כתיבת תגובה