דייט בחשכה 2

16 פבר

מתרגשים לקראת דייט בחשכה 2?

אם גם אתם מחכים בציפייה לעונה החדשה של דייט בחשכה 2 הרי שכדאי לגלות לכם, כי אתם בהחלט לא לבד בעניין הזה. דייט בחשכה הפך להיות לאחת מתוכניות הריאליטי הפופולריות ביותר במדינת ישראל בשנה האחרונה ללא כל צל של ספק. לאורך כל תקופת השידור שלה, רשמה התוכנית הכל כך ייחודית הזו אחוזי צפיה גבוהים באופן מיוחד, ונראה שגם לקראת העונה השנייה של התוכנית הזו, האחוזים יישארו ואולי אף יגדלו בהמשך סביר להניח. אז מה הוא בעצם סוד הקסם של התוכנית הזו? על כך במאמר הבא שלפניכם.

זה לא רק המראה שקובע

דייט בחשכה 2 בעצם באה להרוס את הקונספט אשר הכרנו עד היום בעולם של דייטים. אם עד היום חשבנו כי דייטים כוללים קודם כל רושם ראשוני לפי המראה, בדייט בחשכה המצב שונה לחלוטין. יש שלושה בנים ושלוש בנות, וכל השישה שוהים ביחד בווילה, אך כשהבנים בנפרד מהבנות. הם לא יודעים כיצד המין השני נראה, וגם כשהם פוגשים אותם – זה בתוך חדר חושך שבו הם לא רואים דבר.

דייט בחשכה 2

דייט בחשכה 2

אז מה בעצם קורה?

הקונספט של דייט בחשכה 2 הוא פשוט מאד. בתוך חדר החושך, יכולים הבנים והבנות להתרשם איך נראה הצד השני, ולנסות לראות אם יש קליק או משיכה ראשונית כלשהי. החוכמה היא כמובן בכך שהמשיכה לא מבוססת כלל על מראה. זה מבוסס על דיבור אחד עם השני, על תחושות מגע – ואפילו על הריח של בן המין השני. בסיום, בני הזוג צריכים להחליט איזה מהמין השני הם מעדיפים – אז בסוף גם מדליקים את האור, ורואים איך הצד השני נראה.

ולמה זה מושך כל כך?

לא מעט אנשים רוצים לגשת להשתתף בתוך דייט בחשכה 2 משום שאחרי שהם ראו את העונה הראשונה, הקונספט פשוט מרתק אותם. כולנו כבר היינו בדייטים שונים ופגשנו בני זוג, אבל בדייט שלכם שכולו בחשכה מבלי שרואים את הדייט? זה כבר באמת משהו שונה מאד, שיכול להיות חוויה בלתי נשכחת.

כתיבת תגובה