חטופים 3

16 פבר

מחפשים מידע על חטופים 3?

אין ספק כי הסדרה חטופים עשתה הד רציני מאד לא רק במדינת ישראל, אלא גם ברחבי העולם כולו. האמריקאים קנו את הפורמט ועליו ביססו את הסדרה המצליחה הומלנד. ובחזרה לישראל, כרגע כמובן מחכים לעונה החדשה של חטופים 3, אשר צפויה לספק לא מעט רגעי מתח והפתעה כמו שתי העונות הקודמות. למעשה, עיקר הקסם של חטופים הוא ביכולת שלה לשנות לחלוטין את העלילה מקצה אל קצה.

מה אנחנו צפויים לגלות בהמשך הדרך?

קשה לומר איזה עלילה תחכה לנו במהלך העונה השלישית של הסדרה הייחודית כל כך – חטופים 3. כזכור כבר בסוף העונה הראשונה גילינו בפועל כי עמיאל (אשר מגולם על ידי אסי כהן) לא באמת היה מת כפי שהם נטו לחשוב כל הדמויות בסדרה בפועל, עמיאל התאסלם ונותר בסוריה ולא שוחרר במסגרת עסקת השבויים. יתרה מזאת – הוא פיתח הזדהות עם גורמי אסלאמיים רדיקליים כאלה ואחרים, וסביב זה התגבשה העונה השנייה של הסדרה חטופים.

חטופים 3

חטופים 3

מה יעלה בגורל המשפחות?

כרגיל, במוקד הסדרה חטופים 3 אנו נראה את ההתקדמות של שני החטופים האחרים אשר שוחררו – נמרוד (יורם טולדנו) ואורי (ישי גולן). לאורך העונות הקודמות של הסרה הזו, ראינו כיצד הם מנסים לבנות מחדש את חייהם לאחר שהם היו מנותקים במשך כמעט שני עשורים מלאים מן המשפחות שלהם. למרות שהיה נראה לכאורה בהתחלה כי דרכו של נמרוד תהיה קלה יותר מזו של אורי – הרי ראינו כי בפועל ההפך התרחש בסופו של דבר.

אז נותר רק לחכות ולצפות

בעצם, מה שנותר לנו לעשות זה רק לחכות בציפייה לעונה השלישית של חטופים 3 ולראות לאן היוצרים יחליטו לקחת אותה. יש הרבה מאד כיוונים אשר אליהם הסדרה יכולה ללכת, ולא מן הנמנע כי אף התפתחויות שונות אשר יתרחשו במציאות – ישפיעו על התסריט של הסדרה הזו. שווה בהחלט לחכות ולראות את העונה השלישית, שכן היא הולכת לסחרר אותנו מן הקצה אל הקצה ללא כל צל של ספק.

כתיבת תגובה