מתקנים מתנפחים להשכרה

6 אפר

בכל תכנון של אירוע כלשהו אשר עומדים להגיע אליו בין השאר גם ילדים בכל מיני גילאים, אחת מן האפשרויות הטובות ביותר להסב להם הנאה רבה לאורך כל האירוע היא באמצעות שימוש במתקנים מתנפחים להשכרה. חשוב להבין, כי בעידן של היום אין כל ספק כי ההיצע של מתקנים מתנפחים להשכרה הוא עצום ביותר וניתן להתאים בקלות את המתקן למקום שבו יתקיים האירוע. בנוסף, מבחר מתקנים יאפשר גם להתאים אותם לגילאים השונים ובעזרת צוות ההתקנה שיפקח על ההתקנה הבטיחותית, מתקנים אלה גם יבטיחו פעילות בטוחה ומהנה. לא מדובר רק על ג'ימבורי לתינוקות, אלא על מערך מתקנים שיכול לשמש גם ליצירת חוויות מרגשות, כמו למשל הכדורים הענקיים שבתוכם ניתן ללכת על המים.


מתקנים מתנפחים להשכרה שיספקו אטרקציה חווייתית

מתקנים מתנפחים אשר יספקו לא רק עניין, אלא גם אטרקציה חווייתית למשתתפים באירוע הם מתקנים שבתוכם ניתן לקיים תחרויות היאבקות או מתקנים אשר משמשים בתור משטח טיפוס המדמה קיר טיפוס אמיתי. חלוקה נוספת של מתקנים מתנפחים להשכרה היא לפי ההתאמה למקום מקורה או לפעילות בחוץ. התאימו את סוג המתקן לפי הגיל של משתתפים באירוע ומובטח לכם המון אקשן ועניין.


מתקנים מתנפחים להשכרה אשר ישמשו לשם נוי

לצד המתקנים אשר מאפשרים העשרת הפעילות, קיימים גם מתקנים מתנפחים שמיועדים לנוי בלבד. אלה יכולים להיות מתקנים מרהיבים בצורת פסלים או בובות ענק מתנפחות שעימן אפשר להצטלם ולעשות שטויות. בובות אלה מגיעות בשלל צבעים וצורות ומתנשאות לגבהים מרהיבים. קישוט מתנפח נוסף יכולים להעניק בלונים המסודרים בצורות צבעוניות שישדרגו את הקישוט של האולם בו יתקיים האירוע שלכם.

מתקנים מתנפחים להשכרה

מתקנים מתנפחים להשכרה לאירועי ילדים או לאירועי מבוגרים

אם חשבתם כי מתקנים מתנפחים יכולים להתאים רק לאירועי ילדים, הנכם טועים, כי קיימים מתקנים מתנפחים להשכרה שיתאימו גם לשימוש המבוגרים. לצד מגלשות וטירות קסומות, מסלולי טיפוס וזחילה, יש גם מתקנים מתנפחים שנקראים "מתקני הישרדות". בנוסף, קיים גם מתקן העונה על השם גלדיאטור, שיתאים במיוחד לצעירים ברוחם שאוהבים את הרוח הספורטיבית והתחרותית.

כתיבת תגובה