עיצוב גן אירועים בדרום

29 יונ

גן אירועים בדרום – בדרך שלכם

יש זוגות רבים בארץ המבקשים להינשא ויש להם מושג ברור כיצד הם רואים את יום חתונתם החל מהקונספט ועד לאחרון הפרטים של האירוע המרגש ביותר בחייהם. אם גם אתם כאלה, הרי שמן הסתם בוודאי שתשמחו לשמוע כי גני אירועים רבים מאפשרים למזמיני המקום חופש רב בעיצוב האירוע שלהם. על מנת להוציא זאת לפועל את כל המאוויים שלכם אין כל צל של ספק, כי כיום יש לבחור גן אירועים בדרום אשר כמובן פתוח לגישה כזו ומן הסתם וודאי יוכל להוציא לפועל את הרצונות והדמיונות שלכם, וכמו כן להציע לכם מגוון של חלופות כאשר הדמיון הפרוע פורץ את גבולות התקציב הנתון שלכם.

עיצוב גן האירועים לאירוע שלכם

לרבים יש חלום לגבי עיצוב מקום החתונה שלהם וכל האירוע. במקרה כזה בדקו עם הנהלת גן האירועים כיצד הדבר נעשה ובקשו דברים ספציפיים שאתם אוהבים. זה יכול להיות צורת סידור הפרחים, סוג הבדים וצבעם, אופן סידור השולחנות במקום, עיצוב החופה וכדומה. במקרים שאתם טובעים מרוב רעיונות ניתן לקחת מעצב/ת אירועים ולהיעזר בהם כדי לממש את הקונספט שלכם.

מה כולל המחיר?

מחיר השכרת גן אירועים בדרום יכול להיות בטווח מאד גדול. תלוי מה מקבלים עבור המחיר. כאשר אתם נתקלים במחיר הבסיסי – המחיר למנה, אין לטעות ולחשוב שבזה יסתיים העניין. יש לברר מה כולל מחיר זה והאם ישנם "תוספות מיוחדות" כמו בר משקאות חריפים, די.ג'יי, שכר מלצרים (תתפלאו לשמוע…!) שכר מנהל אירוע, מערכת הגברה, משגיח כשרות וכיוצא באלה.

ערכו חוזה

אל תתנו לאווירה טובה והמתקתקה בעת המפגש הראשון עם הנהלת גן אירועים בדרום להטעות אתכם. למרות נחמדותם אלה אנשי עסקים שמעוניינים להרוויח ובצדק. לכן, עליכם לבקש כי כל הסיכומים בינכם יעוגנו בחוזה כתוב וחתום שבו יוסבר בפירוט מה אתם מקבלים עבור הכסף שאתם משלמים על מנת למנוע אי נעימויות בערב השמחה.

והמלצה – בדקו את טווח המחירים המקובל ואל תרדו ממנו הרבה כי סביר להניח שיחסכו עליכם במקומות שלא הייתם רוצים כלל.

כתיבת תגובה