תביעה נגד סלקום

29 יונ

אפשר לומר בצורה לגמרי וודאית, כי העובדות מדברות בעד עצמן – היום כמעט כל אדם במדינת ישראל, החל מילד ועד מבוגר מחזיקים בטלפון סלולרי, ולעיתים אף ביותר מטלפון אחד, כאשר מדובר על אנשי עסקים למשל. אם כן, אין עוררין על כך, כי הטלפון הסלולרי מלווה אותנו כל יום, והיום עם דור הטלפונים החכמים בשוק, החיובים שלנו הם לא רק על שיחות, אלא הרבה מעבר לכך –  אינטרנט, סמסים והטבות שונות הם חלק מהחיובים שלנו מול חברות הסלולר השונות. התחרות היום בשוק חברות הסלולר הולכת וגדלה, והחברות מציעות שלל של חבילות משתלמות ומעניינות במחירים מעניינים ללקוחותיהם. לפעמים נוצרות בעיות כאלה ואחרות, ומקבלים חיובים שאנחנו לא יודעים איך קיבלנו אותם, או מדוע. אם חוויתם בעיות מסוג זה או אחרות מחברת סלקום, יכול להיות שיש לכם עילה  של תביעה נגד סלקום. ומגיעים לכם פיצויים.

החוזה מול סלקום

כל חברת סלולר, כולל סלקום, אשר מבצעת איתכם עסקה על אחת מהחבילות שלה, מביאה עבורכם חוזה שאתם חותמים עליו מול החברה, והיא חתומה מולכם. בחוזה מצוינים מגוון סעיפים של מה החוזה כולל, מה הן ההטבות והזכויות של כל צד. לעיתים מפרה החברה סעיפים בחוזה שלא בידיעתכם, וזו היא עילה לתביעה נגד סלקום. חריגה בתשלום לדוגמה שאינה מצוינת בחוזה שלכם היא עילה לתביעה נגד סלקום, ומגיעים לכם פיצויים על כך.

 

אל תשבו בשקט

אם אתם חושבים שחוויתם בעיה כזאת או אחרת, עבירה על סעיף בחוזה או חיובים מיותרים שאתם לא מודעים להם, יכול להיות שיש לכם עילה לתביעה נגד סלקום. מגיעים לכם פיצויים על כך ולכן חשוב שלא תשבו בשקט ותפנו לעורך דין שיוכל לבדוק זאת עבורכם.

סיכום

חשוב לדעת שאתם לא הלקוחות הראשונים שחווים בעיות מול חברת סלקום או כל חברת סלולר אחרת, ואם חוויתם בעיה יכול להיות שמגיע לכם פיצוי בעבורה. אל תשבו בחיבוק ידיים ופנו לעורך דין על מנת לבדוק האם יש לכם עילה של תביעה נגד סלקום.

כתיבת תגובה