חבילות למונדיאל 2014

5 ספט

מדוע לברר כבר עכשיו על חבילות למונדיאל 2014?

כפי שאתם יודעים, מונדיאל 2014 צפוי להתקיים בברזיל, ומדובר ללא כל צל של ספק על חגיגה של כדורגל לכל אוהדי ואוהדות הכדור רגל בעולם כולו מטבע הדברים. אין זה סוד, כי הברזילאים הם אומה שחיה ונושמת כדורגל, ואין כל ספק שהמונדיאל יהיה חגיגה עצומה עבורם ועבור כל אחד מאוהדי הכדור רגל בכל פינה ופינה ברחבי העולם. יחד עם זאת, במידה ואתם רוצים לצפות במשחקים באופן חי באצטדיונים של ברזיל, הרי שאתם צריכים כבר עכשיו לחפש מידע מקיף על חבילות למונדיאל 2014. מדוע יש לעשות זאת מוקדם ככל האפשר? על כך במאמר הבא שלפניכם.

לבחון את כל האפשרויות הפרושות בפניכם

בעקרון, מכירת הכרטיסים שפיפ"א עושה עבור חבילות למונדיאל 2014 יפתח רק כ8 חודשים לפני המשחקים עצמם. כלומר, סביב אוקטובר-נובמבר 2013, יתחילו להציע כרטיסים למכירה ממש למשחקים עצמם. עם את, אפשר כבר עכשיו למצאו הצעות של חבילות למונדיאל 2014 שיכללו בעצם את העלויות של הטיסה, בתי המלון, ואף כניסה לאטרקציות נוספות ברחבי ברזיל. כבר עכשיו יש לסקור את  האפשרויות דרך שיקול אחד מרכזי – המחיר.

 

המחירים הולכים ועולים מרגע אל רגע

כאשר מדובר על חבילות למונדיאל 2014, חשוב להבין שככל שמועד המשחקים יתקרב יותר ויותר – כך גם המחיר יעלה. ברגע שפיפ"א מתחילה להציע כרטיסים של ממש למשחקים, עלויות הרכישה של כל החבילות למונדיאל מתחילות לטפס והמחיר יכול להיות בסף גבוה ב40% יותר מהמחיר המקורי, לפני שפיפ"א הציעה את הכרטיסים! כך, בהזמנה מראש אתם יכולים ליהנות ממחירים נוחים יותר.

להבטיח לעצמכם גם כרטיס כניסה למשחק כמובן

אבל האם תוכלו להזמין לאחר מכן כרטיס דרך פיפ"א בקלות למשחקים בתנאים שנוחים לכם? סביר להניח שכן. לקראת ההצעה של חבילות למונדיאל 2014, מציעה פיפ"א כ3.3 מיליון כרטיסים עבור המשחקים השונים. שימו לב שלא תמיד הכרטיסים הם לכל המשחקים ויש לקחת זאת בחשבון, אך לקראת המונדיאל בברזיל עתידים לשפר את תשתיות התחבורה, כך שיהיה נוח להגיע לאצטדיונים השונים.

כתיבת תגובה