דנה תדמור

6 אוק

דנה תדמור מפקחת על הליווי הפיננסי להשקעות

בראש חברת אקסיום עומדת דנה תדמור, אשר נחשבת למנכ"לית פעילה ביותר בשטח אשר רוב החלטות החברה נלקחות על ידיה, והיא בעלת ידע וניסיון רבים בתחום של השקעות נדלן שונות כאלה ואחרות בארץ וכמובן שבחו"ל. בהקשר לזה, נראה כי אחד מתחומי האחריות המרכזיים של דנה תדמור, מנכ"לית חברת אקסיום, הוא לבצע את הפיקוח עלהליווי הפיננסי להשקעות של החברה-  בין אם מדובר על ליווי פרטי, ובין אם מדובר על ליווי מהמגזר הבנקאי. לא פעם, נעזרים בחברת אקסיום עצמה, בין אם באופן ישיר, ובין אם דרך המשקיעים עצמם, בליווי של המגזר הבנקאי לטובת ההשקעות. דנה תדמור מסבירה, שפעמים רבות כאשר מדובר על השקעות נדל"ן בחו"ל – נדרש מהמשקיע לקחת הלוואה מסוימת מהבנק, בכדי להרשות לעצמו את ההשקעה. אולם ,לא תמיד הבנקים ממהרים כמובן להעניק את ההלוואה, והם חושדים ברמת הסיכון בהשקעה. כאן, נכנסים לתמונה דנה תדמור וחברת אקסיום, והופכים את ההשקעה לבטוחה.

דנה תדמור

ניסיון בתמיכה מול הבנק

דנה תדמור מבצעת לא פעם סיג ושיח עם הבנקים השונים, בבקשה שיאפשרו לחברה לקבל את התמיכה הנדרשת לטובת ההשקעות השונות. מודל ההשקעות המרכזי של אקסיום נשען אמנם על השקעות פרטיות, אך הבנקים כאמור מעורבים בשתי דרכים. דנה תדמור מסבירה כי לא אחת – היא זו אשר מייעצת ללקוחות שלה לפנות לבנקים המתאימים, ולהציג בפניהם את הפעילות של אקסיום, בכדי שאלו יאשרו את ההלוואה למשקיע. כמו כן, נעזרת דנה תדמור מפעם לפעם בהלוואות שונות מהבנקים, בכדי להשלים את ההשקעות בנכסים השונים בארץ ובחו"ל. כמובן שהניהול המוצלח של דנה תדמור מאפשר תמיד את החזרת ההלוואה בזמן, וכך גם המשקיעים יכולים ליהנות מפירות השקעתם.

וזה פתרון מעולה עבורכם

הניסיון הרב של דנה תדמור מול הבנקים, ובליווי פיננסי במגזר העסקי והבנקאי כאחד, פועל כמובן לטובתכם. במידה ואתם מעוניינים לקחת הלוואה מהבנק לטובת השקעה דרך חברת אקסיום, תוכלו להיעזר בניסיון של דנה תדמור, ולקבל את ההלוואה בתנאים המתאימים להשקעה בנכסים של אקסיום.

כתיבת תגובה