אקסיום

7 אוק

אקסיום נכנסת לתחום הירוק

מחפשים אחר גורם מקצועי ביותר אשר ינהל עבורכם בתבונה רבה השקעות של נדלן בחו"ל, ואתם לא תצטרכו להזיע על מנת לקבל את התשואה עליה אתם חולמים? אם כן, נראה כי חברת אקסיום היא התשובה המנצחת לצורך שלכם ללא כל עוררין. חברת אקסיום התפרסמה זה מכבר כחברה אשר עוסקת בהשקעות נדל"ן מניב בחו"ל ובהצלחה גדולה ביותר. יחד עם זאת, בחברת אקסיום מסתכלים גם לעבר הפיתוחים הטכנולוגיים והמגמות החברתיות והפוליטיות שיש בעולם במאה ה – 21. בין השאר, בחרה אקסיום להתחיל לבחון ברצינות את האפשרות להשקעה באנרגיה ירוקה ברחבי העולם. האנרגיה הירוקה הופכת להיות גורם משמעותי מאד, בפרט במדינות שמייצגות את הכלכלות הגדולות ביותר בעולם. מדינות כמו ארצות הברית, קנדה יפן, סין וגרמניה – בוחרות להשקיע כולן בפיתוח של אמצעי אנרגיה ירוקה, וחברת אקסיום מזהה את הפוטנציאל הגבוה שטמון בכך.

אקסיום

איך אקסיום משקיעה בהם?

לחברת אקסיום, יש כמה נתיבים אפשריים של השקעה באנרגיה ירוקה. נכון להיום, הצעד הראשון שאקסיום עושה בכיוון זה, קשור גם להשקעות שלה בנדל"ן. אקסיום מעוניינת בעצם להשקיע בקרקע, אשר תשמש בהמשך למימוש של פרוייקטים לקידום שלאנרגיה ירוקה. כך בעצם, מוכרת בהמשך אקסיום את הקרקע, או משכירה אותה או מחכירה אותה לגורמים שיקימו עליה פרוייקטים של אנרגיה ירוקה באופן ישיר או עקיף. יש גורמים רבים שיתעניינו ברכישת הקרקעות שאקסיום השקיעה בהם – בין השאר כדי להקים חוות סולאריות גדולות, או בשביל להקים פרוייקטים של נדל"ן ירוק, שנחשב כיום מבוקש במיוחד, ולרוב גם המחירים שמוכנים לשלם תמורתו הם גבוהים יותר.

מומלץ מאד למשקיעים

אולם, חברת אקסיום מבקשת להיכנס לתחום לא רק משום הביקוש הגבוה ולא רק כדי לקיים מודעות סביבתית. בחברת אקסיום בחנו היטב את המדיניות העולמית בנוגע לקידום אנרגיה ירוקה, ותשומת הלב של החברה הופנתה לעובדה שהמדינות הגדולות מעניקות כיום הקלות והטבות רבות לגורמים שמבקשים להשקיע בפרויקטים של אנרגיה ירוקה – כך שמבחינת המשקיעים של אקסיום הם יוכלו ליהנות מהקלות רבות בהשקעות שלהם, וליהנות מתשואה גבוהה.

כתיבת תגובה