עורך דין נזקי גוף

31 אוק

כאשר אתם נפגעים בצורה כל שהיא בגוף שלכם על ידי צד אחר כל שהוא, הרי שאתם זקוקים לשירותים של עורך דין נזקי גוף אשר מן הסתם מטבע הדברים עוסק בתביעות נזיקין בגוף. על עורך דין נזקי גוף להוכיח את הנזק הגופני הנגרם לנפגע. עורך דין נזקי גוף יבסס את ההוכחות שלו באמצעות מומחים בתחום של נזקי הגוף אשר נגרמו כגון: רופאים, עדים, שמאים ועוד. על עורך דין נזקי גוף להיות מעורב בתיק אשר נפתח למי היום הראשון, לייעץ ולכוון את הנתבע באשר להתמודדותו עם חברת הביטוח וביטוח לאומי על מנת לקבל פיצוי ראשוני עבור נזקי הגוף אשר נגרמו לו.

תביעת המוסד לביטוח לאומי

עורך דין נזקי גוף במרבית תביעות הנזיקין יפנה בשם הלקוח לביטוח הלאומי או יכוון את הלקוח בתביעתו. בכל פציעה, פגיעה ונזק גופני יגיש עורך דין נזקי גוף קודם כל תביעה למוסד לביטוח לאומי. רצוי שאת התביעה יגיש עורך דין לנזקי גוף ולא תוגש באופן עצמאי על מנת שהתביעה לא תסתבך והנפגע יקבל מהביטוח הלאומי את כל מה שמגיע לו. מעבר לכך, עורך דין לנזקי גוף יטפל בפגיעות כמו תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות תלמידים ורשלנות רפואית.

תביעה על רשלנות רפואית

אדם אשר קיבל טיפול רשלני במערכת הרפואית הפרטית או הציבורית ונפגע פיזית בצורה כל שהיא רשאי להגיש תביעה לבית המשפט באמצעות עורך דין נזקי גוף, ולקבל פיצוי כספי מן הגופים אשר גרמו לפגיעה, בהתאם להוכחות כי הנזק נגרם על ידם, כמו כן בתאונות עבודה.

תביעה בשל תאונות עבודה

אדם אשר נפגע בעבודתו עקב מחלת מקצוע או תאונה אחרת כל שהיא, רשאי לתבוע פיצוי מן המעביד, מביטוח לאומי ומחברת הביטוח הפרטי של המעביד או של הנפגע. גם במקרים של נזקי גוף שונים אשר קורים בעקבות תאונות דרכים, רשאי עורך דין נזקי גוף לתבוע את הפוגע, את חברת הביטוח של הרכב ואת הביטוח הלאומי. על כן טוב יעשה אדם אם ייעזר בעורך דין לנזקי גוף.

 

כתיבת תגובה