טיולים מאורגנים לפרו

11 דצמ

כמה דברים שכדאי לדעת על טיולים מאורגנים לפרו

אין זה סוד, כי כל מי שיצא בעבר אל טיולים מאורגנים לפרו, או אפילו יצא לטייל לבדו במדינה הזו, יוכל לספר לכם עד כמה פרו שינתה אותו בצורה מיוחדת במינה. מדינה זו, אשר מחצית משטחה הוא בעצם ג'ונגל האמזונס העצום, שהוא בעצמו נחשב לאזור המופלא בתוך דרום אמריקה. מדובר על מדינה אשר מן הסתם כוללת שימור של מסורות עתיקות במיוחד, לצד מסלולי טבע פראיים ומדהימים. טיולים מאורגנים לפרו כוללים מצד אחד ביקור בערים הגדולות והמרכזיות של פרו, לצד ביקור באתרים דתיים שונים כאלה ואחרים, נוצריים ועתיקים כאחד, וכמובן ביקור בשווקים המדהימים של פרו, והליכה במסלולי הטבע היפים ביותר ביבשת קסומה זו. אז מה עוד חשוב לדעת על הטיולים הללו לפני שאורזים מזוודה?

לבחור את המסלול ואורך הטיול

חשוב מאד לציין, שיש היום אפשרויות מגוונות מאד עבור טיולים מאורגנים לפרו. יש שפע של מסלולים שאפשר לבחור ביניהם. יש טיולים מאורגנים לפרו שמתמקדים יותר בביקור באזורים טבעיים – כמו הטיטיקקה, האמזונאס עצמו או איי באיסטס. יש טיולים שמתמקדים יותר בערי האינקה המדהימות, כמו המאצ'ו פיצ'ו  או העיירה טרוחיו. כמובן שיש טיולים שמתמקדים בערים הגדולות והמרכזיות של פרו כמו לימה או קוסקו. מכל מקום, עליכם גם להחליט מה יהיה משך הזמן של טיולים מאורגנים לפרו אליהם אתם מתכוונים לצאת. ישנם טיולים שיכולים להימשך שבוע אחד בלבד, ויש טיולים שנמשכים יותר מ21 יום – ואלו מכונים טיולי עומק. אפשר כמובן לצאת לטיולים שנמשכים בין עשרה ל14 יום, ואלו נחשבים לרוב לטיולים הקלאסיים להכרה טובה עם פרו.

 

עוד כמה דברים שכדאי לזכור

ככלל, טיולים מאורגנים לפרו יאפשרו לכם גם סיורים חופשיים, בעיקר בערים הגדולות. פרו נחשבת מדינה עניה ביחס לישראל, ולכן אפשר לצאת עם שפע של מזכרות במחירים זולים למדי. רוב הפרואנים מדברים ספרדית, וחלקם גם מבין אנגלית, בעיקר בערים הגדולות. מומלץ לשלם בפרו במזומן ולא באשראי, שכן רוב העסקים גובים עמלה גבוהה מאד על השימוש באשראי.

כתיבת תגובה