טיול משפחות לספרד – ברצלונה לפני הכל

11 דצמ

אם אתם מתכננים טיול משפחות לספרד ועדיין לא הייתם במדינה זו, הרי שאין כל צל של ספק כי כיום נראה כי ברצלונה היא היעד הראשון המומלץ במדינה זו. ברצלונה שוכנת לחוף הים התיכון וניתן לבקר בה עם המשפחה מחודשי האביב (חופשת הפסח) ועד לתחילת הסתיו. חודשי הקיץ עמוסים במטיילים בעיר זו, שכן היא נחשבת, ובצדק, בירת הים התיכון, וככזו היא מציעה מגוון רחב של אטרקציות ובילויים יוצאים מן הכלל אשר מתאימים לטווח רחב מאד של גילאים, ומכאן הנוחות לנסוע אליה בכל הרכב בו תבחרו.

ברצלונה עם הילדים

טיול משפחות לספרד יכול להיעשות רק עם המשפחה שלכם, אבל ההמלצה היא להתארגן עם עוד משפחה אחת כדי שיהיה מעניין לכולם ולילדים תמיד יהיה עם מי לדבר ולשחק. גם המבוגרים נהנים מטיולי משפחות משותפים ותמיד כיף לטייל ביחד כאשר מסתדרים. ברצלונה נחשבת לגן עדן לילדים ולמבוגרים ויש בה אין ספור אטרקציות מסוגים שונים.

ראשית יש לשים לב לארכיטקטורה המיוחדת של העיר המורכבת מפסיפס של מבנים סופר מודרניים לצד מבנים עתיקים מימי הביניים ומבנים מיוחדים במינם שבנה הארכיטקט הנודע גאודי שקבע את מקום מושבו בעיר זו והקים את כנסיית המשפחה הידועה בכל העולם.

אטרקציות נוספות בברצלונה

  • שדרות רמבלאס – זוהי השדרה המרכזית בעיר שמשמשת מוקד משיכה ענק לאמני רחוב מסוגים שונים: מוסיקאים, פנטומימאים, קוסמים, להטוטנים, אמני עבודות יד וכדומה.
  • האקווריום של ברצלונה – זהו אתר תיירות מבוקש ביותר על הילדים שבו ניתן לחזות במאות מינים של דגים וחיות ים שונות הכוללים גם כרישים ודגים גדולים אחרים.
  • פארק פורט אוונטורה – זהו פארק שעשועים ענק השוכן במרחק של שעה נסיעה מהעיר. יש בו מתקני שעשועים מיוחדים והוא מחולק לאיזורים שונים המייצגים תרבויות שונות מכל העולם.
  • פארק קוסטה קריבה – זהו פארק מים ומגלשות ענק הממוקם בסמוך לפארק אוונטורה.

טיול משפחות לספרד בברצלונה יחשוף בפניכם גם שפע של מוזיאונים, כיכרות ציוריים, רובע גותי עתיק, וכמובן: את אצטידיון הכדורגל של קבוצת ברצלונה והמוזיאון הצמוד אליו.

כתיבת תגובה