13 דצמ

משרד הרישוי טלפון מידע לרישיון נהיגה

אחד מן הדברים שאנו מתקשים בהם על פי רוב הוא הנושא של טיפול במסמכים, רישיונות וכיוצא בזה, אשר על פי רוב כרוך בלא מעט שעות בירוקרטיה מתישות ביותר, ואנו מחפשים כל דרך אפשרית לקצר את התהליכים הכרוכים בכך. אחד מן הדברים הבולטים בתחום זה הוא נושא רישיון הנהיגה. במוקד הטלפוני של משרד הרישוי ניתן מידע על רישיונות נהיגה. מעבר לתשלום על רישיון הנהיגה באמצעות הטלפון, ניתן לקבל מידע במוקד הטלפוני של משרד הרישוי במענה אנושי על מלווה לנהג חדש צעיר, מידע על בתי ספר לנהיגה, בוחן נהיגה ונהלי נהיגה. כמו כן, ניתן לקבל שירות של משרד הרישוי במענה אנושי על כפל רישיון נהיגה ומידע על רישיונות רכב.

משרד הרישוי טלפון – מידע לרישיון רכב

המוקד הטלפוני של משרד הרישוי במענה אנושי נותן מידע על העברת בעלות רכב וכיצד היא מתבצעת, מידע על שינויים טכניים ברכב, מידע על רישום רכב חדש ומידע על תגי חנייה לנכים. כמו כן, ניתן לשלם במוקד משרד הרישוי את רישיון הרכב אותו מקבלים בדואר לאחר שבוע מיום התשלום. כמו כן במוקד משרד הרישוי טלפון במענה אנושי נותן מידע גם לגבי נהיגה מונעת.

משרד הרישוי טלפון – מידע לגבי נהיגה מונעת

במשרד הרישוי טלפון במענה אנושי נותן מידע על בתי ספר לנהיגה מונעת של האוניברסיטה הפתוחה כמו: דיפלומה ועמל הישגים המפעילים קורסים של נהיגה מונעת חובה לנהגים שקיבלו נקודות לאורך 12 שעות לימוד עם מבחן מסכם. כמו כן, מוקד משרד הרישוי נותן מידע על קורסי רענון לנהגים חדשים. לפיכך, משרד הרישוי במענה אנושי או ממוחשב נותן מידע מקיף לאזרח.

משרד הרישוי טלפון שירות לקוחות

טלפון שירות הלקוחות הממוחשב של משרד הרישוי נותן מידע במשך 24 שעות ביממה כדי לחסוך זמן בעמידה בתורים למשרד הרישוי. המידע ניתן מכל מקום ובכל זמן בחיוג ישיר וכמו כן ניתן לשלם במוקד את רישיונות הרכב והנהיגה.images

כתיבת תגובה