עורך דין פלילי

30 ינו

במידה ועברתם התעללות פיזית מאדם כלשהו, בין אם מדובר על המנהל שלכם בעבודה או על כל אדם אחר, יש לכם זכות לתבוע אותו לדין, ואין כל סיבה שבגללה אתם צריכים לוותר על כך. אם אתם שואלים את עצמכם איך לעשות את זה, הרי שהתשובה היא בעזרת עורך דין פלילי, כי עורך דין שעוסק בתחום הזה מזה שנים ומכיר אותו על בוריו יוכל לעזור לכם לדעת כיצד יש לפעול.

הקריטריונים לבחירת עורך הדין

זה לא סוד שיש הרבה עורכי דין שעוסקים בתחום הפלילי, ולכן זה כלל לא פשוט לדעת אל מי רוצים לפנות. עורך דין פלילי צריך להיות, לפני הכול, אדם ישר ואדיב, כי הוא צריך להיות האדם שילווה אתכם באחת מההתמודדויות המורכבות שלכם ביותר בחיים. בנוסף לכך עורך הדין שלכם צריך להיות גם איש מקצועי ומנוסה, כי במקצוע כמו ערכית דין הניסיון רלוונטי מאוד.

האם לבחור עורך דין בעזרת האינטרנט 

בימינו לכל עורך דין פלילי יש אתר אינטרנט, בין אם מדובר על אתר מוביל ובין אם מדובר על אתר אינפורמטיבי בלבד, וזו בהחלט אופציה שבעזרתה תוכלו לאתר את עורכי הדין השונים. יחד עם זאת, כדאי לשים לב שאתם לא מסתפקים רק בקריאת האתר עצמו אלא כדאי לחפש גם חוות דעת שונות על עורך דין פלילי כזה או אחר.

כיצד משלמים לעורך הדין?

יש עורכי דין שדורשים תשלום מראש, יש כאלה שדורשים אחוזים ויש כאלה שדורשים תשלום רק במקרה של זכייה. מה שחשוב מבחינתכם זה לברר מראש אל מול עורך הדין כמה ואיך תשלמו לו, כי בדרך כלל כל עורך דין פלילי גובה מחירים שהם אינם מבוטלים וכדאי לדעת זאת מראש.

כתיבת תגובה