עורך דין תאונות דרכים- קווים לדמותו

30 ינו

אם הייתם מעורבים לאחרונה בתאונת דרכים, אם אתם מעוניינים ליצור בהקדם קשר עם עורך דין העוסק בתחום של תאונות דרכים ואם אתם רוצים לדעת קצת יותר על איש המקצוע האידיאלי- קראו את המאמר הבא. המאמר יסייע לכם לבחור עורך דין, שייתן לכם שירות לשביעות רצונכם.

מכלול המאפיינים של עורך דין תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים, שהוא הכתובת הראשונה לפנות אליה לאחר מעורבות בתאונת דרכים, הוא בוגר לימודי משפטים, שהתמחה בתחום דיני הנזיקין ושיש לו ניסיון בייצוג נפגעי גוף על רקע תאונת דרכים.
עורך דין מקצועי בתחומו יהיה איש מקצוע שיש לו היכרות גם עם אופן הפעולה של חברות הביטוח, שהן המוסדות שאמורים לפצות את נפגעי תאונות הדרכים, ושגם התנסה בייצוג נפגעי תאונות דרכים, ועל כן הוא יודע כיצד לחתור להשגת התוצאות הרצויות עבורם.

בנוסף, צריך עורך דין תאונות דרכים, בדומה לעורך דין בתחומי משפט רבים אחרים, להיות סבלני ולהיות מסוגל "לתרגם" את לשון החוק ואת משמעותו ללקוח בשפה פשוטה ועממית, כך שכל התהליך המשפטי שהוא עומד לעבור יהיה מובן וברור עבורו.

נגישות וזמינות ברמה גבוהה

זמינות לצרכי הלקוח בכל עת היא פרמטר חשוב שצריך לאפיין כל עורך דין. מהרגע שבו נבחר עורך הדין לייצג את התיק, הוא אמור לתת מענה ללקוח בכל עת ולכל שאלה, ופעמים רבות, הוא אף נוהג לתת את מספר הסלולרי האישי שלו. על מנת שהלקוח יקבל את השירות הראוי, הוא צריך להרגיש נוח ליצור קשר עם עורך הדין בכל עת ומתי שיצטרך. לבסוף, עורך דין תאונות דרכים צריך להיות "בן אדם", להתאפיין בהגינות וביושרה, לדבר בגובה העיניים ולהעניק יחס אישי ומסביר פנים ללקוח.

כתיבת תגובה