פעולות לביצוע דרך מוקד שירות הלקוחות של סלקום

16 יונ

מוקד שירות הלקוחות של סלקום מאפשר ביצוע פעולות שגרתיות או מיוחדות בהתאם לצרכי הלקוח. רוב הפניות אל המוקד הן בנוגע לחשבונית, עדכון כתובת למשלוח חשבונית או החלפת דואר רגיל ברישום לחשבונית במייל. פניות אחרות בנושא חשבונית הן עבור תשלום חוב בהנחה, עדכון אמצעי תשלום ורישום לפירוט שיחות קבוע.

פניות נוספות אל מוקד שירות הלקוחות של סלקום נוגעות לנושא של תפעול מכשיר והחלפת תכניות. המוקד מאפשר דיווח מהיר על אובדן מכשיר במשך 24 שעות ביממה, ביטול דיווח על אובדן מכשיר ובדיקת סטטוס של תיקון מכשיר דרך אחד ממוקדי השירות. אפשר לפנות באופן טלפוני אל שירות הלקוחות של סלקום ולברר על סטטוס אחריות יצרן או לשמוע הצעות מיוחדות בנושא שדרוג והחלפת מכשירים.

התקנת שירותים דרך המוקד

הטכנולוגיה הקיימת מאפשרת למוקדי שירות הלקוחות לבצע פעולות במכשירי הלקוח. כך לדוגמא ניתן לפנות אל שירות הלקוחות של סלקום ולברר על התקנת וניהול משיבון, או לחילופין על התקנת והסרת שירותים נוספים. מי שרוצה לבצע פעולות נוספות ישמח למצוא במוקד פרטים מלאים על רישום לקבלת הטבות ומבצעים, עדכון והגדרת התראות, ניהול המתנה נעימה וניהול ספר טלפונים. חברת סלקום לא יכולה להרשות לעצמה לקפוא על השמרים והיא מעדכנת לעיתים קרובות את סל השירותים והפעולות אותם ניתן לבצע דרך המוקד.

לסיכום, רצוי לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של סלקום בכל מקרה של התלבטות. אופציה אחת היא לחייג אל המוקד הטלפוני ולשמוע פרטים מלאים מנציגי שירות מומחים. אופציה שנייה היא להגיע אל מרכזי השירות עצמם, המפוזרים בכל רחבי הארץ ונמצאים במקומות נגישים. לכל לקוח יש צרכים אחרים אותם אפשר ורצוי לממש באופן היעיל ביותר דרך מוקדי השירות של החברות.

6

כתיבת תגובה