תפקידו של עורך דין תאונות עבודה

20 ספט

אם עברת תאונת עבודה או חלה החמרה בבריאותך בשל תנאי עבודה קשים, כדאי מאד שתחפש אחר עורך דין תאונות עבודה שיסייע לך לעמוד על הזכויות שלך. לכל עובד יש ביטוח לאומי ולעיתים גם ביטוחים נוספים מטעם העבודה. המטרה של הביטוחים השונים הם לשמור על אורח החיים של העובד איכותי ככל שניתן גם במקרים של תאונות עבודה. חשוב לדעת כי היום ישנה אחריות של מקום העבודה על מצבו של העובד ולכן בכל מקרה של תאונת עבודה מומלץ לקחת עורך דין המומחה בתחום.

עורך דין תאונות עבודה- תפקיד

תפקידו של עורך דין תאונות עבודה הוא לסייע לעובד שנפגע לשמור על הזכויות שלו ולהעניק לו חיים טובים ככל שניתן. מקום העבודה אחראי לא רק לשלם לעובד את משכורתו בזמן אלא גם לדאוג לבריאותו ושלמותו. למרות זאת ולמרות שישנן תקנות רבות בתחום הבטיחות בעבודה, עדיין קורות תאונות. תפקידו של עורך הדין המתמחה בתחום היא לייצג את העובד מול המוסדות השונים על מנת להעניק לו את כל מה שנדרש כדי שיוכל לחזור לתפקוד תקין וחים נורמטיבים.

ייצוג מול המעסיק

לעיתים המעסיק לא פעל על פי תקנות הבטיחות. במקרה זה יבוא עורך דין תאונות עבודה ויבחן האם יש למעסיק חלק בפגיעה ואם יש צורך בכך יבקש לפצות את מרשו כדי שהוא יוכל לחזור לחיים תקינים ובמהרה.

ייצוג מול ביטוח לאומי

אחד הקשיים של רבים מאלו שזקוקים לעזרה הוא התמודדות מול ביטוח לאומי. כל עובד מפריש כספים לביטוח לאומי וזאת במטרה שבבוא היום ובו יזדקק לעזרה יוכל לקבל אותה. במקרה של תאונה ניתן לשכור את שירותיו של עורך דין תאונות עבודה שיעמוד על הזכויות המלאות של העובד שנפגע.

כתיבת תגובה