שירותים הניתנים במסגרת מענה טלפוני

23 נוב

מענה טלפוני עוזר לשמור על לקוחות מרוצים והוא מיועד עבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים. המענה מספק מגוון שירותים וניתן לנצל אותו גם לצרכי שיווק ופרסום. שירות חיצוני של מענה מן הסוג הזה מיועד בראש ובראשונה להתנהלות מול הלקוחות.

המוקד הטלפוני צריך להיות מאויש 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, עם אפשרות לשירות גם בשבת וימי חג. שירות מענה טלפוני ניתן בשם העסק בכל פניה טלפונית ויש לו משמעות תדמיתית. מענה איכותי, יעיל ונגיש עולה בקנה אחד עם צרכנים אקטיביים ומודעים. התחרות בין עסקים באה לידי ביטוי במידת הזמינות ובמענה האישי. רק כך יכולים עסקים לבדל את עצמם ולענות על צרכים דינאמיים ומשתנים.

מסירת מידע, קבלת הודעות וגבייה

השירותים הניתנים במסגרת מענה טלפוני לא מסתיימים בהתנהלות ישירה מול הלקוחות. ראשית, המענה מיועד למסירת מידע על שירותי החברה ומוצריה. הוא יעיל במהלך קמפיינים שיווקיים וכאשר אחוז הפניות לעסק עולה בשל מהלכי פרסום ויחסי ציבור. שנית, מענה טלפוני מאפשר קבלת הודעות עבור בית העסק וזאת על פי תסריט שיחה מוגדר מראש. כך מקבל העסק מענה אחיד לכל סוגי הלקוחות ולכל אורך שעות היום.

כדאי להזכיר את התפקיד של מענה טלפוני גם בהקשר של גבייה. אפשר להשתמש במוקד אנושי לצורך תיאום וגביית תשלומים. המענה הוא אמצעי יעיל בארגז הכלים של עסקים בכל סדר גודל. באמצעות המענה ניתן לתמוך בקמפיינים פרסומיים בזמן אמת ולעדכן את המנהל בשינויים. ההודעות מגיעות אל נציגי העסק הנבחרים באופן מיידי או מרוכז. אפשר לקבל את ההודעות דרך תיבת הדואר האלקטרוני, הטלפון הנייד או בפקס. במילים אחרות, מענה טלפוני משפר את זמן התגובה של העסק ואת התנהלותו.

1

כתיבת תגובה