פלאפון שירות לקוחות

3 דצמ

חברת פלאפון היא אחת מהספקיות הגדולות בישראל לשירותי סלולר. נכון להיום יש לזכור כי פלאפון היא גם החברה הוותיקה ביותר בתחום, ולכן יש לה מעמד בכיר ביותר. החברה גם הצליחה להגדיל את נתח השוק שלה באופן משמעותי, ונכון להיום הרמה של שירות הלקוחות של פלאפון נחשבת למשביעת רצון מאד בקרב סקרי שוק בתחום. אם כך, אילו שירותים תוכלו לקבל בעזרת שירות הלקוחות של החברה?

כל מה שקשור לרשת הסלולרית אצלכם בקו

קודם כל, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של פלאפון במידה ואתם מבקשים כמובן לעבור לרשת עצמה וליהנות משירותיה. לפלאפון יש אף מוקד מיוחד שנקרא מוקד שליחים – ובמוקד זה שליח יגיע עד הבית שלכם עם הסים החדש שרכשתם דרך החברה או עם מכשיר סלולרי שתוקן, מבלי שאתם צריכים לצאת מהבית – וכך חסוך לכם זמן רב!

לחברת פלאפון שירות לקוחות מיוחד אשר מיועד לחסימת הקו. זהו קו חירום שפעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ונועד למקרים שבהם הטלפון הסלולרי שלכם אבד או נגנב. במצב זה אתם חסומים ישירות את הקו ואת כרטיס הסים כך שהמכשיר למעשה יהיה חסר ערך ולא יהיה ניתן לבצע בו שיחות על חשבונכם.

שירות נוסף שמספק שירות הלקוחות של חברת פלאפון נוגע לשירותים שהחברה מספקת לאלו שמבקשים לטוס לחו"ל ולהשתמש עדיין בסים הישראלי שלהם עם המספר הישראלי. הם יוכלו לקבל שירותים כגון חסימת הקו, רכישה של חבילת גלישה מיוחדת, תעריפים מוזלים לשיחות יוצאות, ועוד.

פעילים במספר שפות

יש לציין שבנוסף לתמיכה שהחברה מספקת בשפה העברית, ישנם קווים מיוחדים של פלאפון שמיועדים לציבור דובר ערבית ודובר רוסית, שיוכל לקבל שירות הולם בשפת האם שלו וכך לקבל תמיכה מלאה.

7

כתיבת תגובה