בזק שירות לקוחות

9 דצמ

הכירו את השלוחות של שירות הלקוחות של בזק

מי שמבקש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של בזק לעיתים מוצא את עצמו מתבלבל בין כל המוקדים. אחת הסיבות לכך היא שיש כיום פיצול בין חברת בזק, לבין חברת בזק בינלאומי שהיא חברת בת שלה ובבעלות דומה, אך פועלת כחטיבה נפרדת. חברת בזק היא שמספקת את קווי הטלפון הביתיים, בעוד שחברת בזק בינלאומי, היא שמספקת את שאר השירותים – כולל שיחות לחו"ל, תשתית לאינטרנט מהיר, וכן ספקית אינטרנט. אם כך, במידה ואתם רוצים ליצרו קשר עם שירות הלקוחות של בזק, למי עליכם לפנות?

שימו לב לשירות שאתם מחפשים

כדי להבין מהו מוקד שירות הלקוחות של בזק שאתם מחפשים, עליכם ראשית להבין מהו סוג השירות שאתם מחפשים. אם אתם כאמור מעוניינים בהתקנה של קו טלפון ביתי או שיש תקלה בטלפון הביתי שלכם ואתם עושים שימוש בתשתית של בזק – הרי שפניה לחברת בזק היא הנכונה. במקרה של תקלות באינטרנט שלכם או רצון לרכוש חבילת שיחות לחו"ל – יש ליצור קשר עם חברת בזק בינלאומי. יש לציין שלחברת בזק שירות לקוחות אשר יפנה אתכם לשלוחה המתאימה – אך כמובן שזה ידרוש מכם להמתין עוד זמן על הקו, ולכן רצוי לקצר תהליכים ומראש לוודא מהו מספר המוקד שאתם צריכים.

יש גם מוקד מאוחד

חשוב לציין שבכל מה שנוגע לתקלות טכניות, אפשר לפנות כיום לקו האחיד של בזק ושם לקבל שירות גם לשירותי הטלפון וגם לשירותי האינטרנט המהיר – וזאת מתוך ההבנה שזמנם של אנשים קצר בתחום הנ"ל, ולא תמיד הם שמים לב, ולכן מהטלפון יש כבר הפניה אוטומטית לשירותים השונים הן של בזק והן של בזק בינלאומי, וכך נחסך לכם זמן רב.

5

כתיבת תגובה