מוקד הודעות

29 דצמ

מוקד הודעות הוא חלק משירות הניתן על ידי צוות מענה אנושי עם ניסיון. בעלות חודשית נמוכה יחסית יכולים בעלי עסקים להצטרף לשירות ולהבטיח לעצמם מוקד הודעות ותמיכה משוכלל ומקצועי. המוקד מאפשר פתיחת קריאות שירות והמענה בו מבוסס על עמדה פנויה. בחלק מהמוקדים מופעלת גם מערכת של תמיכה אישית עבור הלקוח, או לחילופין שירות משלים כגון תמיכה באתר האינטרנט של הלקוח ואפליקציית תמיכה לטלפון החכם.

המענה האנושי במוקד זמין במשך 24 שעות ביממה, גם בחגים ויום כיפור. התמיכה היא בעברית ובשפות נוספות לבחירת הלקוח, כמו גם אנגלית ברמת שפת אם. בנוסף, ניתן לתאם מוקד הודעות עם תמיכה בשפות רוסית וערבית. השיחות במוקד מוקלטות לצורך מעקב אחר השירות ויש מערכת ניהול קריאות ייחודית לכל לקוח.

בחירה של מוקד הודעות

השירות מאפשר לבעלי עסקים הפניית שיחות אוטומטית והעברתם למענה אצל נציגי מוקד. לאחר מכן יכולים נציגי המוקד או בעלי העסק להפיק דו"ח הודעות המקל על בעל העסק לבצע פניה חוזרת ללקוחות בזמן הרצוי. המוקד אידיאלי עבור עסקים המתמחים במתן שירות או מכירת מוצרים והוא משפר את יחסי ההמרה של פניות מול מכירות.

מוקד הודעות מתאים במקרים בהם לקוחות המשרד או העסק לא יכולים להשיג שירות לאחר שעות העבודה הרגילות. אם המזכירות מפסיקה לפעול בשעה מסוימת ומחלקת השירות לא זמינה, חברה חיצונית המתמחה בשירות הודעות ומענה עסקי היא הפתרון הטוב ביותר.

לסיכום, מוקד הודעות מבטיח לבעל העסק את הביטחון והידיעה שכל ההודעות המופנות יגיעו אליו בכל עת, מכל לקוח ובכל נושא. אין להקל ראש בחשיבות השירות הזה ולעיתים הוא עושה את ההבדל בין מערכת יחסים ארוכת טווח מול הלקוח, לבין אובדן לקוחות או במקרים מסוימים אפילו הפסדים כלכליים.

3

כתיבת תגובה