טיולים בפיליפינים

31 דצמ

אודות טיולים בפיליפינים

טיולים בפיליפינים אלו טיולים יוצאי דופן. הפיליפינים הם אוסף של אלפי איים אשר מתוכם מאוכלסים רק כמה מאות. עיר הבירה של הפיליפינים היא מנילה ולשם מגיעות הטיסות של המטיילים. עם זאת, רבים מדלגים במהרה לאחד מהאיים כדי ליהנות מהחופים הכי קסומים, יערות הגשם העבים והאטרקציות המקומיות. עבור ישראלים שרוצים לצאת אל טיולים בפיליפינים מוצעת ויזה מידית למשך 21 יום עם אפשרות להערכתה למשך 59 ימים (רק הישראלים מקבלים אפשרות זו באופן מידי).

north_piano_3990

עלויות הטיולים

טיולים בפיליפינים הם טיולים שנחשבים לזולים. מעבר לכך שהטיסה היא יקרה יחסית כיוון שמדובר על טיסה ארוכה וכן במעבר בתוך הפיליפינים, כל שאר הבילויים עבור הישראלים נחשבים לזולים ואפילו זולים מאד. הן הלינה בפיליפינים והן הבילויים בהם אפשריים עבור הישראלים ואלו מגלים עולם קסום בתקציב סביר הן מבחינת לינה, נסיעה ואפילו שכירת שירותים של מדריכים מקומיים יהיו זולים עבור הישראלים.

היכן כדאי ללון

הפיליפינים הם אוסף של איים והרוב בוחרים לשהות באיים השונים ולא בעיר הבירה מנילה. כדי לדעת היכן הכי כדאי לכם ללון בפיליפינים, עליכם לברר אודות טיולים בפיליפינים ולחשוב גם איזה סוג של טיול הכי מעניין אתכם. אם אתם מתעניינים בטיולים בטבע כמובן שתרצו ללון באזור מתאים שיכול להיות שונה מטיול שעיקרו הוא לינה על חופי הים הקסומים.

עונות השנה הטובות ביותר לטיול

טיולים בפיליפינים אלו טיולים באזור טרופי, מה שאומר שלאורך כל השנה מזג האוויר חם ולח. עונות הפיליפינים נחלקים לשתי עונות עיקריות, העונה היבשה המתקיימת בין ינואר ליוני והעונה הרטובה המתקיימת בין יולי לדצמבר. ההמלצה היא לבקר במקום בין דצמבר לאמצע מאי, חודשים בהם אין טייפונים ויש פעילויות מהנות באיים השונים.

כתיבת תגובה