גישור גירושין – מקצועי ומהיר

30 מרץ

גישור גירושין

לקבל את ההחלטה שרוצים להיפרד ולפרק את המשפחה זה לא דבר קל, ובדרך כלל אנשים חושבים היטב האם לעשות את זה או לא. עם זאת, ולמרות הרצון הטוב, פעמים רבות אנחנו מגיעים להבנה שאין דרך אחרת ומחליטים כן להתגרש, רק השאלה היא איך לעשות את זה. האם באמת חובה להגיע עד פתחו של בית המשפט כדי לפרק את המשפחה? האמת היא שהתשובה לכך היא לא, כי אפשר לנסות גם הליך של גישור גירושין.

גישור גירושין

מה מיוחד בהליך הזה?

מה שמאפיין הליכים של גישור גירושין זה שאין צד אחד שמנצח ואוטומטית צד אחד שמפסיד, כי למעשה במסגרת הליך של גישור גירושין כל אחד מהצדדים גם מוותר וגם מקבל משהו. זה מה שהופך את ההליך הזה לכל כך מוצלח, וזה כלל לא מפתיע שכל כך הרבה אנשים בוחרים באופציה הזאת בשנים האחרונות.

האם זה עולה יותר?

עוד דבר שמאפיין הליכים של גישור גירושין זו העובדה שאפשר לחסוך כך לא מעט כסף, דבר שהופך להיות תמיד יותר משמעותי כשרוצים לפרק את המשפחה. הליכי גירושין רגילים עלולים להימשך הרבה יותר זמן ולכלול הרבה יותר קשיים, וכתוצאה מכך הם גם עולים הרבה יותר. לעומת זאת, גישור גירושין לא רק מקצר את הזמן אלא גם מקטין את העלויות וזו עוד סיבה טובה לבחור את האופציה הזאת.

אל מי צריך לפנות?

כדי לנסות הליך של גישור גירושין צריך לשים לב היטב אל מי פונים, כי לא כל אדם שעוסק בתחום הזה יוכל לתת לכם שירות מספיק טוב ומנוסה. שימו לב מהן חוות הדעת לגבי משרד המגשרים שאליו אתם רוצים לפנות כי זה יעזור לכם לבחור ממי תרצו לקבל את השירות.

 

כתיבת תגובה