מי גבעתיים טלפון

5 אפר

יש הרבה סיבות בגללן כדאי ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של מי גבעתיים. קודם כל, חשוב לזכור כי זו החברה היחידה המטפלת בנושא המים והביוב בעיר גבעתיים. תושבי גבעתיים לא יכולים להחליף חברה או להקצות את השירות לגוף אחר. החברה מקבלת רישיון מהמדינה לטפל בנושאים הקשורים למים וביוב ולכן הפנייה אליה היא חלק בלתי נפרד מתחזוקה קבועה. שנית, צריך לקבל פרטים מהמוקד הטלפוני של מי גבעתיים כדי לטפל בחשבונות קיימים. מי שמוצא את עצמו מתמודד עם חיובים בלתי צפויים יכול לפנות לנציגי החברה ולבקש פירוט.

מלבד האמור לעיל, לקוחות צריכים ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של מי גבעתיים כדי לדווח על תקלות. מוקד התקלות של החברה זמין במשך 24 שעות ביממה. המוקד מקצה אנשי מקצוע לטיפול בבעיות קלות או חמורות, מונע נזילות ומבטיח שמירה על איכות חיים לכל תושבי גבעתיים והסביבה. בחברת מי גבעתיים מכירים בחשיבות של מוקד שירות ולכן מפעילים נציגים מקצועיים מסביב לשעון.

למידע נוסף לחץ כאן – מי גבעתיים טלפון

מתי יש צורך במילוי טפסים?

לא תמיד המוקד הטלפוני של מי גבעתיים יכול לעזור ללקוחות. יש מקרים בהם החברה מחייבת מילוי טפסים ושליחת בדואר רשמי או בדואר אלקטרוני. מקרים אלו כוללים בין היתר טיפול בנושאים כגון שינוי חזקה על נכס לקראת השכרה או מכירה, עדכון מספר נפשות לצמצום הוצאות, שינוי הוראות קבע ומתן הצהרה על קריאת מונה. גם בקשה לבדיקת מד מים והצהרה על תיקון נזילה יכולים להתבצע רק בכפוף למילוי טפסים.

לסיכום, עבור חברת מי גבעתיים טלפון הוא אמצעי חשוב לשמירה על קשר ולקבלת מידע על תקלות ברחבי העיר. החברה נדרשת להפעיל מוקד שירות לקוחות זמין ומקצועי לתושבי גבעתיים המעוניינים להימנע מחיובים או פיגורים.9

 

כתיבת תגובה