מגשרים לגירושין – כמה עולה?

8 אפר

מגשרים לגירושין

מתי בפעם האחרונה באמת היה לכם טוב ביחד? מתי נהניתם מהזוגיות שלכם ומהאהבה שהייתה קיימת ביניכם? אם אתם לא מצליחים להיזכר מתי זה קרה ואם החיים ביחד הפכו לסיוט, זה הזמן לשקול גירושין. אין שום דבר שצריך להחזיק אותנו ביחד, אפילו לא הילדים, כי לא תמיד להישאר ביחד זה מה שבאמת עושה טוב לילדים שלנו. אם מה שמטריד אתכם זה החשש מהליך גירושים אם אין סופי, אז כדאי שתדעו שזו לא האפשרות היחידה, כי אתם יכולים גם לפנות אל מגשרים לגירושין ולעבור תהליך גירושין הרבה יותר ידידותי.

מגשרים לגירושין 2

למה דווקא מגשרים?

עם מגשרים לגירושין אתם תראו שאף אחד מכם לא ייצא כשידו על העליונה וכשהשני מרגיש שהוא הפסיד הכול, אלא להפך. המטרה של מגשרים לגירושין היא לעזור לשני בני הזוג למצוא את עמק השווה ולמצוא את הפשרה לגבי כל נושא שעולה, בין אם זה משמורת על הילדים ובין אם זה רכוש שצריך לחלק. זה מה שהופך את התהליך להרבה יותר נעים ואנושי ולא כדאי לכם לוותר על הניסיון הזה.

כמה זה עולה?

להתגרש זה לא דבר זול, אך אם עושים את זה בעזרת מגשרים לגירושין אפשר לחסוך על כך לא מעט. עם מגשרים לגירושין התהליך הופך להיות הרבה יותר קצר ולכן גם יותר זול, ואם אפשר לשלם על הגירושים פחות אז למה לא?

לאיזה מהמגשרים כדאי לפנות?

יש לא מעט אנשי מקצוע שמציגים את עצמם בתור מגשרים לגירושין, אך האמת היא שלא מכל אחד מהם תוכלו לקבל שירות מספיק טוב ומקצועי. לכן כדאי שתבדקו היטב אל מי אתם פונים ומה בעצם מציעים לכם, כי התהליך צריך להיות כמה שיותר מהיר עבור שניכם.

כתיבת תגובה