נביעות שירות לקוחות

24 אפר

איזה מידע אפשר לקבל דרך שירות הלקוחות של נביעות?

מחלקת שירות הלקוחות של נביעות מספקת מידע בנושאים שונים עבור לקוחות מכל רחבי הארץ, כאשר עיקר המידע נוגע למוצרי החברה. בעזרת פנייה למחלקת שירות הלקוחות ניתן לקבל הצעת מחיר על נביעות בר, בקבוקי מים מינרליים של החברה ושירותים נוספים. מטרת החברה היא לרכז את כל השאלות במקום אחד וכך לתרום להתנהלות נכונה מול הלקוחות. במחלקת שירות הלקוחות של נביעות מועסקים אנשי מקצוע מיומנים שיכולים להסביר למה לבחור במוצרי החברה, מה מייחד אותה מול המתחרות וכיצד ניתן להשתמש במים לטובת שיפור איכות החיים.

המידע המתקבל דרך שירות הלקוחות של נביעות כולל גם בירורים כספיים. חברת נביעות מציעה סל שירותים ומוצרים רחב בתשלום סמלי. לקוחות שמתמודדים עם בעיות בחיובים יכולים לפנות למוקד השירות בכל רגע נתון. שיחה קצרה של מספר דקות עם שירות לקוחות עשויה לחסוך מאות שקלים בחודש. בנוסף, תמיד אפשר להשאיר פרטים באתר הרשמי או לפנות לחברה דרך מייל, פקס או רשתות חברתיות.

למידע נוסף לחת כאן – נביעות שירות לקוחות

האחריות של מחלקת שירות הלקוחות של נביעות

מחלקת שירות הלקוחות של נביעות אחראית על טיפול בלקוח מהרגע הראשון. המחלקה מלווה לקוחות חדשים המזמינים את מוצרי החברה, תורמת לביצוע בירורים מול לקוחות קיימים ועשויה לספק מידע רלוונטי לנטישה או החלפת שירותים. המחלקה היא חלק מהאחריות התאגידית של חברת נביעות. לאורך השנים פועלת החברה להרחבת המיחזור ולהקפדה על סביבת עבודה בטוחה, כמו גם הפעלת יוזמות חינוכיות וקהילתיות. מחלקת שירות לקוחות נדרשת ליישר קו ולעמוד בסטנדרטים מחמירים אלו.

לסיכום, במחלקת שירות הלקוחות של נביעות מספקים את כל המידע הרלוונטי עבור הלקוח. המידע ניתן בכפוף להצגת פרטים אישיים וניתן להשתמש בו כדי לחסוך בהוצאות או לשנות את מסלולי השירות.

5

כתיבת תגובה