מגשר גירושין – הליך גירושין

29 אפר

מגשר גירושין לגירושין טובים

כל מי שעבר אי פעם גירושין וסכסוך בפרידה יכול להעיד על הקושי הכלכלי והרגשי שבתהליך. כאשר התהליך עובר בבית משפט וכשכל אחד מהצדדים לוקח לעצמו עורך דין שמטרתו להשיג רק את הטוב ביותר עבור הלקוח, הוא יכול להיות ארוך, מתיש ומאד יקר. כאשר למתגרשים יש ילדים ההשפעה של ההליך משפיע גם עליהם והוא עלול להשאיר את כל המעורבים כשהם פגועים ממנו. מגשר גירושין יכול למנוע את הסכסוך ולאפשר לשני הצדדים להתגרש במהירות ולאחר השגת הבנות.

Divorce

Divorce

מה כולל הליך הגישור

הליך הגישור מבוצע בעזרת מגשר גירושין מקצועי. התפקיד של המגשר הוא ליצור שיח בין שני הצדדים ולעזור להם להגיע להסכמות. באמצעות שיחה וגישור על אי ההסכמות המגשר מאפשר לצדדים ליצור גירושין מהירים נטולי הוצאות מיותרות. המגשר הוא גורם נייטרלי ועל שני הצדדים לקבל את שירותיו כחלק מהתהליך. חלק מההליך כולל יצירת דיאלוג בין הצדדים וכששניהם לא יכולים להתקדם בשיח הוא זה שפונה לכל אחד מהצדדים כדי ליצור את הגשר הנדרש.

אפשרות לחסוך את הליך בית המשפט

הליך גירושין הנעשה בבית משפט הוא הליך שעלול להיות ארוך, יקר ומתיש עבור שני בני הזוג וגם אם נדמה שמי מהצדדים יוצא בסופו של דבר כשידו על העליונה, לרוב אין זה כך. שילוב של מגשר גירושין בהליך הגירושין יכול לחסוך את ההליך המשפטי ואת המריבות האין-סופיות ולהוציא את הזוג כשהם בתקשורת טובה ומוכנים לעבור לשלב הבא בחייהם.

בחירת מגשר גירושין

בחירת מגשר גירושין הוא חלק חשוב בהליך. התפקיד של המגשר קריטי להליך ועל כן יש לבחור מגשר בעל ניסיון (ורצוי גם בעל ניסיון) ומובן שחשוב ששני הצדדים ירגישו איתו בנוח עוד בבחירתו.

 

 

כתיבת תגובה