ייעוץ משכנתאות

16 ינו

הרבה זוגות בדרכם ללקיחת משכנתא הולכים ומתבלבלים ממגוון האפשרויות והמסלולים אשר בהם ניתנת המשכנתא. המשכנתא עבור רובכם הינה ההתחייבות הגדולה ביותר לאורך כל ימי חייכם, ההחלטות אשר תקבלו בעת נטילת המשכנתא ישפיעו באופן ישיר על איכות החיים שלכם ועל היכולת הכלכלית שלכם למשך שנים רבות. מכיוון שרובכם לא עוסקים בתחום המשכנתאות או רובכם אינם כלכלנים, אנו ממליצים לכם לקחת ייעוץ משכנתאות על מנת שיתאים לכם את מסלול המשכנתא הטוב ביותר עבורכם, אותו תיאלצו לשלם במשך שנים רבות. ייעוץ משכנתאות אשר פועל במסגרות הרלבנטיות כמו למשל – משרדי תיווך או בנקים, אשר יודעים להיטיב עמכם ולהתאים לכם את מסגרת המשכנתא אשר מתאימה לצרכים שלכם. כאמור, המסלולים הם רבים ומגוונים ואם תיקחו ייעוץ משכנתאות מקצועי הוא ידע לא רק באיזה מסלול לבחור, אלא ידע לשלב בין המסלולים השונים בצורה המשתלמת ביותר עבורכם.

ייעוץ משכנתאות

ייעוץ משכנתאות בבנק –

ייעוץ משכנתאות מתבצע באמצעות עובד בנק במחלקה של משכנתאות. ליועץ המשכנתאות יש כמה תפקידים, אשר מטרתם הינה לעזור לכם לקבל את המשכנתא הכי טובה עבורכם. ייעוץ משכנתאות בבנק חולש על גבי מספר תפקידים כדלקמן:

* לבדוק את ערך הנכס אשר השעבוד שלו מהווה את הביטחון לבנק עבור הלוואת המשכנתא.

* ייעוץ משכנתאות באמצעות עובד הבנק לייעץ לכם לגבי אפיק המשכנתא הרצוי וניתן לשלב בין כמה וכמה אפיקים. נטילת משכנתא לפי תנאי השוק יכולה לחסוך לכם סכומים משמעותיים בהחלט.

* לבדוק אם אתם ברי החזר של תשלומי המשכנתא. לצורך כך בודק היועץ את העיסוק וכן את ההכנסה החודשית שלכם, הביטחון התעסוקתי שלכם, הוותק שלכם בעבודה, רמת ההוצאות החודשיות שלכם, ההון העצמי שלכם ונתונים רבים ונוספים החשובים כדי ללמוד על נתוני ההחזר החודשיים שלכם.

כתיבת תגובה